MiRRe Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Alltså om man typ lämnar sin bil och går en bit så försvinner den det vet ni ju..men jag e så himla trött på det..finns det nån mod eller ngt annat som gör att dom inte försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Alltså om man typ lämnar sin bil och går en bit så försvinner den det vet ni ju..men jag e så himla trött på det..finns det nån mod eller ngt annat som gör att dom inte försvinner? Ja det finns kommer dock inte ihåg var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ja det finns kommer dock inte ihåg var. Okej om du kommer på så skriv den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Jag hade oxå problem med det innan. Jag ställde bilen gick iväg och återkom 2 minuter senare, borta. Sedan hörde jag att det berodde på att bilen blev stulen. Och om man krockade den lite innan man lämmnade den skulle den inte försvinna. Och det funkar. Jag kan vara borta en bra stund och den är kvar när jag återkommer, om den är lite smälld. En repa räcker. Try that! Redigerad 24 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag hade oxå problem med det innan. Jag ställde bilen gick iväg och återkom 2 minuter senare, borta. Sedan hörde jag att det berodde på att bilen blev stulen. Och om man krockade den lite innan man lämmnade den skulle den inte försvinna. Och det funkar. Jag kan vara borta en bra stund och den är kvar när jag återkommer, om den är lite smälld. En repa räcker. Try that! Okej ska testa det tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Polisen kan bärga bort bilarna också. Då finns dem att återfinna i polishuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Okej ska testa det tack Inga problem. Hoppas det funkar för dig med. Men det är klart, du kan ju inte försvinna bort en halvtimme sen förvänta dig att den är kvar. Men ett bra tag kan jag vara borta i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Inga problem. Hoppas det funkar för dig med. Men det är klart, du kan ju inte försvinna bort en halvtimme sen förvänta dig att den är kvar. Men ett bra tag kan jag vara borta i alla fall. Nänä det fattade ju tom jag men en stund iaf det e ju det jag vill så tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts