splitx Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag undrar om man kan råna på SA för man kan på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Man kan inte räna som i VC. Men man kan råna hus och mer om det kan du läsa i GTA San Andreas FAQ Redigerad 23 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Select select, rund runt select runt. Nope. Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tips: Råna kring Richman och Vinewood. Finns mest saker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man kan råna hus om man har en såndär skåpbil..vissa tider bara tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Man kan råna hus om man har en såndär skåpbil..vissa tider bara tror jag! Det är inte att råna. Det är att stjäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Att stjäla är kul. Ville bara påpeka detta. Redigerad 10 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det är inte att råna. Det är att stjäla Jaja whateva =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts