rabarben Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad är skillnaden mella hip-hop och rap? :errm: Vilken musikstil är Linkin park? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) När ska alla fatta att man ska lyssna på musik och inte en musikstil... Får man inte lyssna på musikstil?,vad fan e de för lag? dibel lagen?. Is The Shit!. Asså HipHop... Rap... who cares?, i min lilla skalle så ser jag 50 Cent som Rap och Timbaland som Hip Hop. Who cares liksom?... Redigerad 28 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hip-hop=50 cent, The Game G-Unit ............. Rap=Tidig 90 tal,2pac,NWA,Run DMC............ Linkin Park=Rock,hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Allt handlar om pengar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nej! Men mainstream handlar om pengar, och har alltid. dibel: exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Förresten? någon som vet när bandet "finntroll" bildades? orkar inte googla...men på deras sida står det ju tex "trummisen, original since 1988"...låter inte rimligt att de funnits så länge som sent 80-tal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Förresten? någon som vet när bandet "finntroll" bildades? orkar inte googla...men på deras sida står det ju tex "trummisen, original since 1988"...låter inte rimligt att de funnits så länge som sent 80-tal? 1997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 1997 Låter bättre....äger gör dom i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Får man inte lyssna på musikstil?,vad fan e de för lag? dibel lagen?. Is The Shit!. Asså HipHop... Rap... who cares?, i min lilla skalle så ser jag 50 Cent som Rap och Timbaland som Hip Hop. Who cares liksom?... Klart man får men man kan inte hata på andra stilar då lyriken ganska ofta handlar om samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts