Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Magnus Uggla 1975 - ? Strix Q 1975 - 1982 GES 1994 - ? Orup 1988 - ? Och en rad annat jag inte har ork till att skriva upp. För Magnus Uggla, kanske 2005/06? Ja, syftar på Darin. =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 För Magnus Uggla, kanske 2005/06? Ja, syftar på Darin. =p Nehej, han håller sig så ung och fräsh. Darin och Lena piskade slut på honom under turnén bara. Cyprez: 1989 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tjufft, då är dom ''gammla''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Mycket bättre förr. CCR, Alice Cooper m.m Visst görs det bra musik idag också men inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 80-talets musik smiskar all musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älskar 80-tals musiken Iron Maiden, black sabbath, w.a.s.p., Helloween, Led Zeppelin osv. Men gissa vad!!! Nu för tiden retar folk en för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älskar 80-tals musiken Iron Maiden, black sabbath, w.a.s.p., Helloween, Led Zeppelin osv. Men gissa vad!!! Nu för tiden retar folk en för det! Ja, det är extremt störande! Nu förtiden finns inte ens tankefrihet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men gissa vad!!! Nu för tiden retar folk en för det! Det é inte för musiken utan för att du é så söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad tror ni detta kan bero på då? Att alla "smarta" texter redan är upptagna? Att alla rökte på med något magiskt gräs förr när dom skrev sina texter? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad tror ni detta kan bero på då? Att alla "smarta" texter redan är upptagna? Att alla rökte på med något magiskt gräs förr när dom skrev sina texter? :'( För att ni är för dumma för att inte gräva djupare i dagens musikscen. Vill ni ha nyskapande? DOTSHOP, fellas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Vilket år bildades Pet Shop Boys, någon? Internet min kära. Nu ska vi se, nu går jag in på en sida här. Jaha här ser vi. 1981. Samma år som Mötley Crüe, intressant. För att hålla mig till den hära tråden säger jag. Ja jag tycker musiken var bättre förut, men ändå lyssnar jag mest på musik från våran tid. Hur kommer det sig? Redigerad 23 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Älskar 80-tals musiken Samma här. När Vice City kom, insåg jag vilket underbart årtionde det var. Dock inte rockmusiken utan dom ändra sköna låterna som var på..hmm flas och wave tror jag kanalerna hette. tänker självklart på de underbara: the Buggles - Video killed the radiostar Nena - 99 luftballons Kim Wilde - Kids in America Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 För att ni är för dumma för att inte gräva djupare i dagens musikscen. Vill ni ha nyskapande? DOTSHOP, fellas! Det kan faktiskt ligga något i det. Tror det är svårare att "upptäcka" musiken idag då det ända dom spelar på radion är Britney Spears och Simple plan. Så vitt jag vet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 80's is teh shit. Men dagens musik är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det kan faktiskt ligga något i det. Tror det är svårare att "upptäcka" musiken idag då det ända dom spelar på radion är Britney Spears och Simple plan. Så vitt jag vet iaf. Vi lever i den tredje vågen - informationsöverflödets generation - och du kommer och säger att det är svårt att upptäcka musik pga. att det spelas dålig på radion? Betoning på radion. Well, egentligen ligger det någonting i det - ofta man kan slå på radion och bli glad -, men det hela handlar ju om utvecklat intresse; sen så kan man ju diskutera vare sig man skulle gilla eller inte gilla radiomusiken, om den nu mot alla odds faktiskt skulle VARA bra, iom. den identitetssökning och obskyrhet man strävar efter i sitt musiklyssnande. Men det är en annan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hehe, tycker 80-tal känns så oseriöst på något sätt Men det är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hehe, tycker 80-tal känns så oseriöst på något sätt Men det är grymt bra! Hmm.. jo, det är faktiskt min åsikt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Hehe, tycker 80-tal känns så oseriöst på något sätt Men det är grymt bra! Hmm.. jo, det är faktiskt min åsikt också. Älskar ioförsig all möjlig flummig musik..(Günther, David Hasslehoff, listan kan göras lång men det har jag verkligen inte tid med ) Men satan i gatan.. det var verkligen inte meningen att dubbelposta Redigerad 23 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Bob Marley Ååå! Bob Marley är KUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts