Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hultan kanske kunde kunde ordna en tävling där man ska skriva en slogan eller dikt om gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 eller tävling om bäst bortförklaring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 sluta göra mig till åtlöje och rikta dig till ämnet istället. ok? :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Hultan kanske kunde kunde ordna en tävling där man ska skriva en slogan eller dikt om gtasajten. Tss.. Du kan väl starta en hemsida om de? De låtar mycke bättre... mycke... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Tss.. Du kan väl starta en hemsida om de? De låtar mycke bättre... mycke... hemsida? jag tipsade hultan om nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 hemsida? jag tipsade hultan om nåt. Tipsade!? Tss... GTASajten är bra. Roligt ska vi ha. Alla lider vi av heeder. För vi hatar speeder. Jag borde vinna!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skriv något istället för att göra massa smileis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 ok då vill jag att ni ska sluta hacka på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 ok då vill jag att ni ska sluta hacka på mig. Vi hackar inte. Men om du slutar så slutar vi säga till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) Vi hackar inte. Men om du slutar så slutar vi säga till. jag tänker inte sluta han får skylla sig själv Redigerad 29 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jag tänker inte sluta han får skylla sig själv Det med den 1000:de medlemen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 mmm just det, hans dumma bortförklaring och att han loggar in på den nya och säger att han gillar namnet speeder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Sluta att tjura. Nu ska vi börja mura. (En brandvägg åt sånna som speeder... ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 svara istället för att hålla på att fjanta er! dålig stil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 svara istället för att hålla på att fjanta er! dålig stil På vad? Speeders fråga? Tss... de kommer ju gå till historien... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts