Benvit Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Är den inte? Men jag menar det där med att köra mellan koner osv... På en del kurser är det obligatoriskt och på en del är det inte obligatoriskt. Varför vägra när der är lätt? Kursen jag gick på körde vi bromstest och slalomkörning. Piece of Cake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 På en del kurser är det obligatoriskt och på en del är det inte obligatoriskt. Varför vägra när der är lätt? Kursen jag gick på körde vi bromstest och slalomkörning. Piece of Cake.. På kursen jag gick var det inte obligatoriskt, där var det valfritt, och säger man nej skulle inte jag kalla det för att vägra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 På kursen jag gick var det inte obligatoriskt, där var det valfritt, och säger man nej skulle inte jag kalla det för att vägra. Nja, blev fel ord där., "avstår" ska det stå snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag tror iallfall att vi måste göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Speeder: neon är dyrt och tråkigt... lek med lite färglada dioder istället, mer orginellt Det blir nog någon blandning mellan neon och diod. Jag har sett att det finns lysrörsdioder, men de är ganska dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag har sett att det finns lysrörsdioder, men de är ganska dyra. Men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hur många här är det egentligen som hatar "den nya generationens mopeder"? Verkar vara vanligt nuförtiden att hälften hatar och resten älskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .om du menar dammsugare som brudar och bögar åker runt på så hatar jag dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .om du menar dammsugare som brudar och bögar åker runt på så hatar jag dom Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Yamaha DT eller en EU-Moppe?? Bröjar kura ihop sig till at börja spara till en moppe nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Metanolic, vad är det för moppe du har? Ska typ köpa den här: http://www.blocket.se/view/5830519.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Yamaha DT eller en EU-Moppe?? Bröjar kura ihop sig till at börja spara till en moppe nu Beror ju på vilken eu-moppe det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Beror ju på vilken eu-moppe det handlar om. Hmm...Det är int så noga, Bara den är hel, fin och fräsch och går att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hmm...Det är int så noga, Bara den är hel, fin och fräsch och går att köra Okej, nja jag skulle nog satsa på DT´n, kvittar om det är den äldre, nyare eller nyaste modellen, skulle nog valt den i alla fall, är det den äldre så slipper du ju skaffa dig förarbevis också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Metanolic, vad är det för moppe du har? .för närvarande bara en Zündapp CS50 och en extremt okomplett Puch Dakota.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .för närvarande bara en Zündapp CS50 och en extremt okomplett Puch Dakota.. Glöm inte bmx-moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Glöm inte bmx-moppen .ja just det, den hade jag glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Glöm inte bmx-moppen Vad? vadå? BILD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad? vadå? BILD! Äh, här är hela projekttråden istället. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=96778 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Äh, här är hela projekttråden istället. http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=96778 Hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts