KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Klart man köper mopeder med syfte att sälja. det går ju tjäna pengar på mopeder. som vårt projektarbete i 3an t.ex. inhandlade en dt för 3300, renoverade och sålde för 8000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) .att renovera o sälja är ju en sak.. att hålla på o oroa sig om andrahansvärden är en annan.. Redigerad 9 september, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Blev intagen på poliskontroll idag, fick blåsa och så. Hade inte med mig körkortet men fick åka vidare efter ett tag då polisen trodde jag hade ett hemma. Jag var glad att jag inte hade trimmat min moppe, hade inte varit kul med böter. Dom provade flera moppar som dom trodde var trimmade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Blev intagen på poliskontroll idag, fick blåsa och så. Hade inte med mig körkortet men fick åka vidare efter ett tag då polisen trodde jag hade ett hemma. Jag var glad att jag inte hade trimmat min moppe, hade inte varit kul med böter. Dom provade flera moppar som dom trodde var trimmade. Dom stannad elite bilar för en vecka sen somtur var tog dom bilen framför mig men inte mig ^^ har varken körkort eller plugg här e en bild på min med min tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Maxz och GRIM(back, skaffa blackbox? Blackbox = varvtalsbegränsare som stryper varven när du trycker på en knapp, så att moppen bara går 45km/h( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Maxz och GRIM(back, skaffa blackbox? Du tror inte polisen vet om sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Du tror inte polisen vet om sånt? Varför skulle dom misstänka något? Dom kan ju inte börja misstänka att alla mopeder som går "original" 45kmh har blackbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Varför skulle dom misstänka något? Dom kan ju inte börja misstänka att alla mopeder som går "original" 45kmh har blackbox? De hör på det låga varvtalet. Crossmoped och blackbox funkar inte om polisen är något kunnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 De hör på det låga varvtalet. Crossmoped och blackbox funkar inte om polisen är något kunnig. Jag tror knappast att en crossmoppe varvar 14000rpm i originalskick? Och en del crossmoppar, framförallt -05or är varvstrypta i cdiboxen från början. Jag känner då ingen som åkt fast av blackbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Maxz och GRIM(back, skaffa blackbox? Blackbox = varvtalsbegränsare som stryper varven när du trycker på en knapp, så att moppen bara går 45km/h( Vad e black box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tror knappast att en crossmoppe varvar 14000rpm i originalskick? Och en del crossmoppar, framförallt -05or är varvstrypta i cdiboxen från början. Jag känner då ingen som åkt fast av blackbox. Har hört av diverse personer på internet, Moppenets forum, att blackbox inte ska funka så bra. Jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det har han ju skrivit (i liten text) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har hört av diverse personer på internet, Moppenets forum, att blackbox inte ska funka så bra. Jag vet inte riktigt. Blackbox med fjärrkontroll fungerar inte så fint för alla. Varje gång man vrider på tändningen så går blackboxen av/på. En kompis har så. Ibland när han sticker iväg så är blackboxen på, då vrider han bara på nyckeln en gång. Men det mystiska är att efter att han kopplade blackboxen så låter den varvstrypt även fast blackboxen är av. Men den går lika hårt för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Blackbox med fjärrkontroll fungerar inte så fint för alla. Varje gång man vrider på tändningen så går blackboxen av/på. En kompis har så. Ibland när han sticker iväg så är blackboxen på, då vrider han bara på nyckeln en gång. Men det mystiska är att efter att han kopplade blackboxen så låter den varvstrypt även fast blackboxen är av. Men den går lika hårt för det Vart skaffar man dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Blackbox med fjärrkontroll fungerar inte så fint för alla. Varje gång man vrider på tändningen så går blackboxen av/på. En kompis har så. Ibland när han sticker iväg så är blackboxen på, då vrider han bara på nyckeln en gång. Men det mystiska är att efter att han kopplade blackboxen så låter den varvstrypt även fast blackboxen är av. Men den går lika hårt för det En killer här där jag bor hade en sådan. Hans moppe gick i 120km/h så blev han stoppad av polisen och så tryckte han på fjräkontrollen. och sen när polisen skulle testa den gick den i 25 - 30 km/h Observera att det var en EU-moped Redigerad 17 september, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 De hör på det låga varvtalet. Crossmoped och blackbox funkar inte om polisen är något kunnig. Då är det ju tur att åtminstonde polisen här knappt vet nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Dom stannad elite bilar för en vecka sen somtur var tog dom bilen framför mig men inte mig ^^ har varken körkort eller plugg här e en bild på min med min tjej Fint regnummer. "WUB" - samma kod som för den här smilien. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vart skaffar man dom då? Man kan beställa dom från olika ställen. www.lellesmc.com www.mohlins.se www.cykelkraft.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Var kan jag köpa bra neon till moppen som tål vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tänkte bara säga att jag har nu köppt en Gianelli + 53 bakdrev + sportluftsfilter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts