Kiwi Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jodå, den är helt okej. Lite dåligt axx i men det går Iochförsig kan man ju köpa effektrör till (lagligt?) Har åkt 80km på 1 vecka och 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jodå, den är helt okej. Lite dåligt axx i men det går Iochförsig kan man ju köpa effektrör till (lagligt?) Har åkt 80km på 1 vecka och 2 dagar Okej. Nej, effektrör är som allt annat trim, olagligt. När jag körde som mest brukade jag köra runt 10 mil om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jo men det är så lite efterssom jag inte är 15 än Så än så länge är det *host* familjens moppe. Fast det är väl jag som åker mest (är 14 förresten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har beställt den och den kommer nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 *En bild på en Derbi Xrace* Har beställt den och den kommer nästa vecka Nice . Kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 En kompis har en sådan, fast orange-gul . Den går 110. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vet nån någon bra sida där man kan hitta orginal delar till mopeder, t ex insattser m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nice . Kostar? 26 000:- med lås, hjälm och körkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har beställt den och den kommer nästa vecka Wise choise sir, wise choise. Själv har jag också X-Race. Dock Enduro modellen. Men den går jävligt bra. Det blir nog bra ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Vet nån någon bra sida där man kan hitta orginal delar till mopeder, t ex insattser m.m? Beror ju på vad du menar med orginaldelar. Oftast är det ju piratdelar som säljs. Rinab har mopeddelar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Vet nån någon bra sida där man kan hitta orginal delar till mopeder, t ex insattser m.m? Här! finns också... Redigerad 8 september, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Wise choise sir, wise choise. Själv har jag också X-Race. Dock Enduro modellen. Men den går jävligt bra. Det blir nog bra ska du se. De frågade om jag inte ville ha X-treme i sm istället. Fast ville hellre ha denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 En kompis har en sådan, fast orange-gul . Den går 110. =) Och då har han vad för setup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 26 000:- med lås, hjälm och körkortet Herregud.. undrar hur mkt du betalar själv. Du förlorar mycket pengar när du kommer sälja den.. den tappar värde som fan hela tiden. Lägg pengarna på en lätt motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Herregud.. undrar hur mkt du betalar själv. Du förlorar mycket pengar när du kommer sälja den.. den tappar värde som fan hela tiden. Lägg pengarna på en lätt motorcykel Jag kommer säkerligen förlora lika mycket på en lätt MC. För då har man inte råd till en ganska ny MC, och köper antligen en begangnad eller en riktigt billigt som jag aldrig kommer lyckas sälja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 .varför köpa saker i syfte att sälja dom? man ska köpa vad man trivs och har råd med.. och skita i den eventuella nästa ägaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag har en gammal monark (Trampmoppe, 30-moppe) visst ska jag köra på cykelbanorna med den? Ursäkta min O-kunnighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag har en gammal monark (Trampmoppe, 30-moppe) visst ska jag köra på cykelbanorna med den? Ursäkta min O-kunnighet Finns det cykelbanor skall du hålla dig på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Finns det cykelbanor skall du hålla dig på dem. Tack så mycket för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag kommer säkerligen förlora lika mycket på en lätt MC. För då har man inte råd till en ganska ny MC, och köper antligen en begangnad eller en riktigt billigt som jag aldrig kommer lyckas sälja... Nevah! Min polare köpte en riktigt fin Mc för 15k Den kommer han nog få sålt för åtminstonde 11k.. går riktigt bra =) Gäller att hitta fina affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts