Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Olika drev sätter man på mest för att få det man vill ha, antingen mer acc och mindre toppfart eller högre toppfart men lägre acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jahopp, då har man köpt en Aerox, Trimmet Stage6 sport pro 70cc Stage6 pro effekt Stage6 insugningsgummi & membran Stage6 m6 munstycken Malossi racing (HPC) vevaxel Malossi sport variatorkit 16x13 Malossi tryckfjäder 15% Malossi E13 racing luftfilter Malossi drevrem special Malossi fly-clutch d.107 Dellorto 17.5mm förgasare Bilder lär komma förr eller senare EDIT: Kan fattas en del grejjer, det var det jag orkade skriva iaf Hur snabbt går den då? asså riktigt, inte mätar fart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vad tycker ni är snyggast Zündapp ks50 eller cs50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vad tycker ni är snyggast Zündapp ks50 eller cs50? Jag röstar på cs50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag röstar på cs50. Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Hur snabbt går den då? asså riktigt, inte mätar fart Min kompis och jag körde här om dagen (Racade).. Hans moped går i 85-90, och min bara fortsatte och forsatte, så tippa på run 95-100, Redigerad 31 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hans moped går i 85-90, och min bara fortsatte och forsatte, så tippa på run 95-100, Då är ju nästa fråga om din kompis moped kör efter mätarfart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Idag gjorde jag prov till EU Moppe. Klarade det och nu väntar jag påatt få kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Då är ju nästa fråga om din kompis moped kör efter mätarfart .Det gör han inte serru, jag frågade idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vad tycker ni är snyggast Zündapp ks50 eller cs50? CS... http://negerboll.com/images/DSC01469.JPG fast KS är ju inte helt fel dom heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Idag gjorde jag prov till EU Moppe. Klarade det och nu väntar jag påatt få kortet. Grattis. Då blire åka av snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Grattis. Då blire åka av snart då Han har åkt omkring 200 mil redan Förlåt Weener, jag gillar att svara åt andra när jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Han har åkt omkring 200 mil redan Förlåt Weener, jag gillar att svara åt andra när jag vet Usch och fy på dig Weener Iof åkte jag också väldigt mycket innan jag tog kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag har inte heller nått kort men de behöver jag inte till mig ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 ^MeTaNoLiC^ snygg färg. technoviolet? bilen i bakgrunden alltså.. annars gillar jag inte den 3seriemodellen. så länge det inte är cab. hur går det med volvobygget? jag orkade, och hade inte råd, att köpa bil. så jag nöjer mig med min mustang. ..cykel då alltså. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 ^MeTaNoLiC^ snygg färg. technoviolet? bilen i bakgrunden alltså.. annars gillar jag inte den 3seriemodellen. så länge det inte är cab. hur går det med volvobygget? jag orkade, och hade inte råd, att köpa bil. så jag nöjer mig med min mustang. ..cykel då alltså. ^^ .kommer inte ihåg vad färgen heter.. var en kompis bil.. technoviolet heter den inte iaf.. går segt med bygget nu för tiden håller på att bygga en rc-bil osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vad tycker ni är snyggast Zündapp ks50 eller cs50? Helt klart Zündapp ks50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Moppen: Peugeot Jetforce C-tech Årsmodell: -05 Färg: Blå/Vit Högsta uppmätta hastighet: 52,3 km/h Övrigt: Otrimmad, Ska skaffa styling grejs (inte min på bilden men ser exakt likadan ut) Redigerad 2 september, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) CS 50 är snyggast. Fast KS50 är inte dum den heller. Redigerad 2 september, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Moppen: Peugeot Jetforce C-tech Årsmodell: -05 Färg: Blå/Vit Högsta uppmätta hastighet: 52,3 km/h Övrigt: Otrimmad, Ska skaffa styling grejs (inte min på bilden men ser exakt likadan ut) Hur är den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts