epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Jag gillar dina moped-filmer GiZmo. Redigerad 15 april, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Liten film när jag stegrar Länk (Högerklicka Spara Mål Som) Är det den jag fick av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jag körde utan koppling i 2 veckor. Det var inge problem iallafall för en k50 Men den är fixad kag behövde bara byta kopplingsarmen och wiren å nippeln så nu går den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Jag gillar dina moped-filmer GiZmo. mina moped filmer..? va? :S Redigerad 14 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Liten film när jag stegrar Länk (Högerklicka Spara Mål Som) Funka inte.. vad har du för moppe Mikolan? Redigerad 15 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Funka inte.. jo... kan skicka den på msn annars om du vill.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 det låter gött!! addar dig nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Jag körde utan koppling i 2 veckor. Det var inge problem iallafall för en k50 Men den är fixad kag behövde bara byta kopplingsarmen och wiren å nippeln så nu går den! WTF det går väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 WTF det går väl inte Jo, jag har också åkt utan koppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Gasresing är mö´ grymmare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 När blev ni av meeee ''moppe-oskulden''? jag var 7 år, fick testa en Mustang Mamba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tanner14 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Ja tror ja va cirka 10 år kanske yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 När blev ni av meeee ''moppe-oskulden''? jag var 7 år, fick testa en Mustang Mamba Åkte med farsan första gången när jag var 3... Fick styra den när jag va typ 5 eller nått tror jag.. (det va en vinröd Compact om jag inte minns fel.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 mina moped filmer..? va? :S Getaway filmerna! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Jag åkte bakpå en moppe för första gången när jag var 8-9. Första gången jag körde en så var jag 13. Dock så har jag åkt bakpå min farsas motorcykel före jag åkte bakpå en moppe. Redigerad 15 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Lite mer bakhjul... filmer finns att skicka via Msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Nu har jag fastställt en hel del på min moppe: Trim(farsan ska hjälpa mig): 5,5 hkr cylinder, högeffekt-system, dreva (14-30), kanske ´ny förgasare eftersom den jag har är 16,5 mm stor.moppen lär gå i 110 eller nått... och sedan när jag fyller moppe ska jag köpa en ny moppe, kanske en scooter vet ej får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 Är det den jag fick av dig? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ja Du är sååå jävla ..... ehm .. snygg när du kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 (redigerad) Hela denna veckan har varit en moppe vecka, iaf sen i onsdags: det hela började med att jag fick provköra en jätte-fin Yamaha FS1 Yankee, och då jävlar tänkte jag: så ska jag fixa min moppe. Så nu har jag polerat upp den riktigt fint, fyllt i där det fattas färg(repor och sånt), bytt ut alla rostiga skruvar och så satt jag med en tandborste och rengjorde förgasaren och undersidan ramen, så nu ser den verkligen fin ut , det fattas bara att jag ska ta bort rosten på cylindern med en stålborste... den borde ha höjt sej i pris en 500-lapp.. Ps: jag skrev fel i min presentation av moppen , jag har slutna bakdämpare... Fatta inte varför jag skrev det men.:"> EDIT: Håll nästan på att glömma: När jag drog in till "city" så lossnade ljudämparen och fick en hel del saftiga repor...sån tur att man ska byta EDIT2: http://www.hobbex.se/produktbilder/52-76-87stor.jpg Redigerad 17 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts