MyStiC Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jahopp, då har man köpt en Aerox, Trimmet Stage6 sport pro 70cc Stage6 pro effekt Stage6 insugningsgummi & membran Stage6 m6 munstycken Malossi racing (HPC) vevaxel Malossi sport variatorkit 16x13 Malossi tryckfjäder 15% Malossi E13 racing luftfilter Malossi drevrem special Malossi fly-clutch d.107 Dellorto 17.5mm förgasare Bilder lär komma förr eller senare EDIT: Kan fattas en del grejjer, det var det jag orkade skriva iaf Redigerad 29 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vadå menar du att jag hade en signatur med apor och palmer? e du helt bränd eller? jag hade fan en sign med thug life. ... Hjälp. Vad snackar du för goja? DU HADE EN JÄTTESTOR SIGNATUR FÖRUT, PUNKT SLUT! Så, nu vill jag inte förstöra moppetopicen mer, även om du skriver något spydigt tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Ska nog köpa den här En zündapp ks50 har du nån bild på din zcruwen? Redigerad 30 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Räknas det som trimm om man har en drevad moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Räknas det som trimm om man har en drevad moppe? Allt som gör att mopeden går snabbare räknars som trim. men ingen lär bry sig om du byter drev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 men ingen lär bry sig om du byter drev En bekant till mig ägde för något år sedan en Honda MT50, han bytte bakdrevet så moppen gjorde 35 km/h istället för 30 km/h, och hans morsa blev arg på honom och sa att man inte ska trimma och att det är han som får betala böterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 En bekant till mig ägde för något år sedan en Honda MT50, han bytte bakdrevet så moppen gjorde 35 km/h istället för 30 km/h, och hans morsa blev arg på honom och sa att man inte ska trimma och att det är han som får betala böterna. (:!!! HAHAHA stackars morsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Allt som gör att mopeden går snabbare räknars som trim. men ingen lär bry sig om du byter drev Men jag menar om försäkringen gäller då om man kör åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Men jag menar om försäkringen gäller då om man kör åt helvete!!! Vid trimning gäller ingen försäkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 HAHAHA (:!!! stackars morsa Stackars morsa? Stackars bekant till Azore, säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag har den, fast blå-svart- Riktigt bra moppe, finns inga nackdelar med den. (:!!! Har hört att den har bra komfort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Beställde ett rör idag till min metal-x......... Redigerad 30 augusti, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Beställde ett rör idag till min metal-x......... Vad för rör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Glömde lägga till bilden.. det är ett tecnigas next crome.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Glömde lägga till bilden.. det är ett tecnigas next crome.. Snyggt, själv gillar jag effektblås med dubbla utblås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Beställde ett rör idag till min metal-x......... Lol, kalla mig noob eller vad ni vill, men vad exakt gör en sån? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Lol, kalla mig noob eller vad ni vill, men vad exakt gör en sån? För ut avgaserna från utblåset från cylindern. Vissa av dem (denna tex) är lite snyggare och ger mer effekt än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 För ut avgaserna från utblåset från cylindern. Vissa av dem (denna tex) är lite snyggare och ger mer effekt än andra. Jaha, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det där ni snackade om drev, hur mycket snabbare kan man få en moppe att gå genom att byta drev? På ett ungefär då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Det där ni snackade om drev, hur mycket snabbare kan man få en moppe att gå genom att byta drev? På ett ungefär då. 5km kanske, med hyfsat acc. går få den snabbare, men det får accet lida av... Redigerad 30 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts