Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Det var obligatoriskt på den kursen därav skrev jag så, iofs så var det inte särskilt svårt.. Skulle nog ha klarat det utan teori

Jag slapp :) mysko -_- var nog obligatoriskt på min med, men gick alldrig på den ;)

Var ute och körde moppe aldeles nyss, och jag som har tappat bort nyckeln till vespan har tjuvkopplat den, inga lampor funkar förutom halvljus och jag har bortplockat blinkershållare bak körde förut och några dudes sticker ut huvudet ur bilen och skriker "hörrö, du, du snmuten är längre fram!" sen när jag kommer längre fram står butte där, vinkar in mig och ber mig blåsa alkotest och frågar var min nyckel är så jag säger som det är och de kollar registret som stämde, så de bad om förlåt för de var så griniga och sa att om jag åkte hem på engång så skulle jag slippa undan böter den gången ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard :unsure:

sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S

tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard :unsure:

sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S

tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg ^_^

*Avundsjuk*

Ungefär 7 månader tills jag fyller 15, det ska bli så jävla kul! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard :unsure:

sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S

tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg ^_^

Jag var i lund och kollade på en sådan, när jag skulle sätta mig på den märkte jag att jag avr för kort ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför ska man köpa en begagnad moppe, som nån redan kört omkull med, då slipper man vara först med det. :teehee:

Jag köpte en begagnad moppe fast han som hade den innan hade inte vurpat.

Det har jaginte heller gjort, än så länge i alla fall :wacko: .

Jag körde drygt 2,5 mil idag, ungefär lika långt som det är till stan (Stockholm).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...