guardian Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det var bara kryssfrågor, det var jäkligt lätt om man har hängt med på teorin Gick alldrig på nån tattig teori, kastade böckerna i sängen och gick dit och tog kortet på en vecka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Gick alldrig på nån tattig teori, kastade böckerna i sängen och gick dit och tog kortet på en vecka ^^ Det var obligatoriskt på den kursen därav skrev jag så, iofs så var det inte särskilt svårt.. Skulle nog ha klarat det utan teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det var obligatoriskt på den kursen därav skrev jag så, iofs så var det inte särskilt svårt.. Skulle nog ha klarat det utan teori Jag slapp mysko var nog obligatoriskt på min med, men gick alldrig på den Var ute och körde moppe aldeles nyss, och jag som har tappat bort nyckeln till vespan har tjuvkopplat den, inga lampor funkar förutom halvljus och jag har bortplockat blinkershållare bak körde förut och några dudes sticker ut huvudet ur bilen och skriker "hörrö, du, du snmuten är längre fram!" sen när jag kommer längre fram står butte där, vinkar in mig och ber mig blåsa alkotest och frågar var min nyckel är så jag säger som det är och de kollar registret som stämde, så de bad om förlåt för de var så griniga och sa att om jag åkte hem på engång så skulle jag slippa undan böter den gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg http://vk-motors.fi/kuvat/tuotteet/xpsmotard.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg http://vk-motors.fi/kuvat/tuotteet/xpsmotard.jpg *Avundsjuk* Ungefär 7 månader tills jag fyller 15, det ska bli så jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Min moppe gick nyss sönder för 5 dar sen pappa försökte fixa den sen sa han ähh vi köper en ny så fick jag en Peugeot XPs Supermotard sålde den gamla för 500 till en kompis men den började funka typ felfritt igen :S tog typ 1 timma o lära sig växla men nu går den bra ska bara köra in den sen ska jag dra en plugg http://vk-motors.fi/kuvat/tuotteet/xpsmotard.jpg Jag var i lund och kollade på en sådan, när jag skulle sätta mig på den märkte jag att jag avr för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag var i lund och kollade på en sådan, när jag skulle sätta mig på den märkte jag att jag avr för kort Hehe knappt jag heller har typ halva foten nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hehe knappt jag heller har typ halva foten nere Men jag tror jag ska köpa en x-race i svart. Finns ju inte specielt många, men tror ni det är lätt att fixa en sån? Om man frågor om några kan beställa en sådan åt en? http://www.dauphinescooter.fr/images/vn_derbi/Senda%20SM%20X-Race/XRM4NOI.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Farsan ringde igår till ett ställe där jag beställt lite variator saker, snart går min moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag har lackat min moppe rosa/vit.. bilder kommer ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag har lackat min moppe rosa/vit.. bilder kommer ikväll Hett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag har lackat min moppe rosa/vit.. bilder kommer ikväll Usch. Din som var så fin Jävla 3iple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Usch. Din som var så fin Jävla 3iple! 3iple-wannabe Pegsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Haha.. fan va kul å läsa om moppar.. själv fyller jag 18 i januari.. det ska bli trevligt.. fastr jag har ju praktiskt taget redan bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tja alla. Jag har en Yamaha DT-91 ´som jag ska köpa ett nytt avgassystem till...jag har ett på som det är 29mm utblås (öppningen som går in till cylindern) och det grövsyta ja hittat va på hobbex med 32mm utblås. Finns det nån med större? att få lätt tag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Men jag tror jag ska köpa en x-race i svart. Finns ju inte specielt många, men tror ni det är lätt att fixa en sån? Om man frågor om några kan beställa en sådan åt en? http://www.dauphinescooter.fr/images/vn_derbi/Senda%20SM%20X-Race/XRM4NOI.jpg Hallå?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hallå?! Finns väl inte i den färgkombinationen här i sverige så det kan nog bli svårt. Eller så kanske de har kommit med det nu till i år, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Idag var jag på min första körlektion. Det gick bra. Sen har jag vurpat med moppen också, blev fula repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Sen har jag vurpat med moppen också, blev fula repor. Därför ska man köpa en begagnad moppe, som nån redan kört omkull med, då slipper man vara först med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Därför ska man köpa en begagnad moppe, som nån redan kört omkull med, då slipper man vara först med det. Jag köpte en begagnad moppe fast han som hade den innan hade inte vurpat. Det har jaginte heller gjort, än så länge i alla fall . Jag körde drygt 2,5 mil idag, ungefär lika långt som det är till stan (Stockholm). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts