Speeder Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag hade tänkt köpa en Suzuki K50 i fint skick för 4000:-. Är det ett bra köp? Edit: 1700:e posten! Redigerad 30 juli, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Själv har man ju en Push Dakota ombyggd så den ser lite sportigare ut. Har haft den sen jag var 12 eller 13 tror jag Fina grejer! Ingen invalidmoped som en jäkla eu-moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag tycker att Eu-mopeder och liknande är fjollmoppar. Nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag hade tänkt köpa en Suzuki K50 i fint skick för 4000:-. Är det ett bra köp? Ja, det är väl ett bra köp. Dom är rätt bra som första moppe för att dom är rätt små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ja, det är väl ett bra köp. Dom är rätt bra som första moppe för att dom är rätt små. Jag bor ganska frånskilt från hus och bilister, så det är bara att cruisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jag tycker att Eu-mopeder och liknande är fjollmoppar. Nån mer? .jepp... fast jag hade gärna tagit emot 2 gratis kompletta variatorpaket till några byggen jag har på gång eller åtminstone 1... ingen som har en reservdels-scooter ståendes? Redigerad 31 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Börja inte med det där igen, folk tycker olika. Föresten, är EU-moppar alla som är registrerade eller bara scootrar enligt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 EU-Moped för mig är en moped med reg-plåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 EU-Moped för mig är en moped med reg-plåt Tänkte mer på de här som avskyr EU-mopparna. Men det kanske inte var så lätt att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag tycker att Eu-mopeder och liknande är fjollmoppar. Nån mer? Så en rieju-eu moppe.. e dom fjolliga? du tror att alla scootrar e eu moppar? argh de e dom som har skyltar som e eu moppar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) *dubbelpost* sry! Redigerad 31 juli, 2005 av knasn00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 N ublir ja så fett jävla sur på min speedfight! man kan gå ifatt den.. den axxar så JÄVLA segt! nån som vet vad man skulle kunna få för en Peugeot speedfight -05 som gått 300 mil? den e silver-grå med en svart Vinge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .jag bjuder 100kr för variatorpaketet så får du behålla resten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Så en rieju-eu moppe.. e dom fjolliga? du tror att alla scootrar e eu moppar? argh de e dom som har skyltar som e eu moppar... Kom inte ihåg det ordet "scootrar" just då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag letar efter de ljusblåa "stripe-dekalerna" som finns på den svarta Suzuki K50's sidokåpor. Är det någon som vet nåt om dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag hade tänkt köpa en Suzuki K50 i fint skick för 4000:-. Är det ett bra köp? Edit: 1700:e posten! Köpte min orenoverade för 2600 så det tycker jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag ska göra EU-moped provet imorrn. Har bara en liten fråga angående provet. Är det kryss frågor? Alltså att man ska kryssa i rätt alternativ, eller måste man skriva en massa egna ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Både och tror jag, har glömt. Men det är äckligt enkelt. Redigerad 12 augusti, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Både och tror jag, har glömt. Men det är äckligt enkelt. Ok, dom flesta har sagt att det är enkelt så jag får väl hoppas att jag också tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag ska göra EU-moped provet imorrn. Har bara en liten fråga angående provet. Är det kryss frågor? Alltså att man ska kryssa i rätt alternativ, eller måste man skriva en massa egna ord? Det var bara kryssfrågor, det var jäkligt lätt om man har hängt med på teorin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts