Warmedal Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Så, nu har jag fått orket och köpt en moppe.. Min halvsyrras halvbrorsa sålde/bytte sin moppe mot en dator. köpte datorn för 3.5k så rätt billig moppe . Bifogar bild när jag fixat till moppen lite, är en yamaha fs1. Inte den bästa direkt, men duger. Bild tagen, dålig kvalite(mobilkamera). Edit: kameran är cp, det är egentligen inget rosa Redigerad 15 juli, 2005 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om man köper en begagnad eu-moped, hur gör man då för att registrera över moppen på sig själv, eller behövs det inte? fattar inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om man köper en begagnad eu-moped, hur gör man då för att registrera över moppen på sig själv, eller behövs det inte? fattar inget... Man gör precis som med ägarbyte med bil. Du och säljaren sätter er ner och skriver på ett papper där ägarbyte önksas. Det skickas sedan in till Vägverket som sedan fixar så att du blir ägaren över fordonet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hade en Aerox med Polini 70 Cc, Malossi rem, Sportfilter, Gianelli shot (omsvettsat) och lite annan skit.. toppade cirkus 110 ärliga i medvind.. Nu har jag en Mt som gör 65 och en A-traktor då såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fyller år i augusti och har en Rieju Drac RR -04. Så det blir att ta EU-kortet, men jag är lite lat och har inte orka kollat på häftet så mycket.. Så jag undrar om det går att få tag på provet någonstans på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fyller år i augusti och har en Rieju Drac RR -04. Så det blir att ta EU-kortet, men jag är lite lat och har inte orka kollat på häftet så mycket.. Så jag undrar om det går att få tag på provet någonstans på nätet? Provet är enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Provet är enkelt. Ok, men jag orkar inte kolla igenom det där häftet... Får väl ta och göra det sen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Min kopplingsvajer gick av igår köpa ny idag eller imorn... dom e väll inte så dyra? 100? EDIT: fixat nu Redigerad 18 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hej skaffat en jawa tws 50 nyss men jag hottar inget trimm vet någon vad det finns att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Kolla www.jofrab.se och gå in och kolla under kategorin jawa. Där finns en del roliga grejer. Edit: Sen har jawan tre olika stypningar också: strypt i luftburken strypt i insuget strypt i avgassystemet Redigerad 21 juli, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tjo, min scooter har just blivigt snodd, inne i uddevalla centrum. Ni som bor där kan ju kolla om ni ser den Min har inga backspeglar, min har sidostöd. http://195.149.144.113/images/67/67-67981887667.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nu har mina tirelights kommit har 4 stycken ska ut o testa ikväll/natt kanske.... på dan borde dom inte synas bra.. eller? kanske dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 .den här hybriden har jag slängt ihop på 2 dagar.. http://negerboll.com/images/PICT2143.JPG fler bilder och info här: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=96778 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tjo, min scooter har just blivigt snodd, inne i uddevalla centrum. Ni som bor där kan ju kolla om ni ser den Min har inga backspeglar, min har sidostöd. http://195.149.144.113/images/67/67-67981887667.jpg Ska hålla utsikt, bor i trollhättan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ska hålla utsikt, bor i trollhättan Ah, toppen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .den här hybriden har jag slängt ihop på 2 dagar.. fler bilder och info här: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=96778 Häftig, vad är det för motor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Häftig, vad är det för motor? .nån Sachs mopedmotor med automat.. vet inte mer än så.. hade varit kul att veta vad den satt på från början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .den här hybriden har jag slängt ihop på 2 dagar.. *Bild* fler bilder och info här: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=96778 Mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jahapp... Jag kör + unge springer ut i gatan = jag krashar Ungjäveln fick mig att köra in i skoghelvetet i ungefär 30-40km/h. Nu är det så extremt trevligt, att styret är helt snett och jag som inte kan speciellt mycket om moppar frågar nu.. Wtf ska jag köpa nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Blev så när jag hade min mt5:a. Så pappa sa att det inte var styret som var snett utan gafflarna så han satte framhjulet mot ett träd och vred styret så gafflarna blev raka igen. Redigerad 24 juli, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts