Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .ok.. har haft massa såna till bilen... oerhört dålig kvalitet är det alltid på dom.. ramlar isär efter ett tag.. Jo att det är dålig kvalitet på de håller jag verkligen med dig om. Kompisen köpte ett par fast magnetiska så de går att fästa på sidan av fälgen, tror inte de höll kvällen ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ahh min fina nya Ten7 - The Dirt Master http://img345.imageshack.us/img345/64/t7dekal21ra.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ahh min fina nya Ten7 - The Dirt Master http://img345.imageshack.us/img345/64/t7dekal21ra.th.jpg J'vla grym. Var köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 J'vla grym. Var köpte du den? Från Mb-Import ... http://mb-import.se/catalog/product_info.p...&products_id=52 Detta är en Kina hojj MEn den e BRA ! En av dom bästa Import Hojjarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Från Mb-Import ... http://mb-import.se/catalog/product_info.p...&products_id=52 Detta är en Kina hojj MEn den e BRA ! En av dom bästa Import Hojjarna ! Den är säkert bra, dem jag kikat på är Mycket billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Igår fick jag överta pappas gamla trampmoppe Det är en gammal Monark Bifogar bild oxå (EJ MIN PÅ BILDEN!! Min är typ vit/blå ) Edit: Den på bilden är ej en trampmoppe...min har oxå växeln på vänstra handtaget Redigerad 13 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Igår fick jag överta pappas gamla trampmoppe Det är en gammal Monark Bifogar bild oxå (EJ MIN PÅ BILDEN!! Min är typ vit/blå ) Edit: Den på bilden är ej en trampmoppe...min har oxå växeln på vänstra handtaget Ser ut som en cykel med motor Redigerad 13 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ser ut som en cykel med motor Det är därför dom kallas Trampmoppe...man kan låsa kopplingen, och trampa ist... fast det där är ju ingen trampmoppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Igår fick jag överta pappas gamla trampmoppe Det är en gammal Monark Bifogar bild oxå (EJ MIN PÅ BILDEN!! Min är typ vit/blå ) Edit: Den på bilden är ej en trampmoppe...min har oxå växeln på vänstra handtaget .var rädd om den.. såna klenoder växer tyvärr inte på träd nu för tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) .ok.. har haft massa såna till bilen... oerhört dålig kvalitet är det alltid på dom.. ramlar isär efter ett tag.. Äh... 69 kr... värt o testa iaf köpte 2 förpackningar så ja får 4 stycken EDIT: ett års garanti oxo Redigerad 13 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 EDIT: ett års garanti oxo Var köpte du de för att få ett års garanti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ica, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ica, vad annars? Vem försöker du lura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Mig själv. Lyckades du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Lyckades du? Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 .var rädd om den.. såna klenoder växer tyvärr inte på träd nu för tiden.. Japp! Jag har jämt tyckt att den var skittöntig och ful, men nu har jag ändrat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Snygg moppe! Påminner lite om raketarslet E de en cresent eller va e de för nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 E de en cresent eller va e de för nån? Det är en Monark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts