3reZZ Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ehm längesen jag var här.. Iaf har sålt min derbi senda x-treme sm 22.00kr väldigt nöjd.. så nu har jag köpt en peugoet metal-x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ehm längesen jag var här.. Iaf har sålt min derbi senda x-treme sm 22.00kr väldigt nöjd.. så nu har jag köpt en peugoet metal-x! Hur kan du sälja en senda å köpa en scooter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ehm längesen jag var här.. Iaf har sålt min derbi senda x-treme sm 22.00kr väldigt nöjd.. så nu har jag köpt en peugoet metal-x! 22 kr? billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här e min moppe o jag^^ packningen har gott sönder så den låter skit gott! precis som john connors cross i Terminator2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här e min moppe o jag^^ packningen har gott sönder så den låter skit gott! precis som john connors cross i Terminator2 .växlar den 40ggr i varje klipp oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hur kan du sälja en senda å köpa en scooter? Tröttnade på växlat och så sålde jag den för att jag hade skadat mig också.. men mest för att jag hade tröttnat på växlat.. Moppe är nu mera ett transportmedel inte samma sak som förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tröttnade på växlat och så sålde jag den för att jag hade skadat mig också.. men mest för att jag hade tröttnat på växlat.. Moppe är nu mera ett transportmedel inte samma sak som förut.. Ok då fattar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .växlar den 40ggr i varje klipp oxå? Haha nej men nästan jag gasar lite sen släpper för non halv secund o gasar igen för den kommer upp i fart snabbare då (och nej det är inte bara som jag säger det e sant^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har slutat gilla och åka moppe. Vet inte varför. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har en bultaco lobito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Menar du inte -97? Nya DT:n kom -98. Okej ja jag har inte pluggat på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Så har man fått Nackspärr på en stekhet dag så ja inte kan åka moppe anledningen är att jag suttit för länge o spelat gta san andreas på PS2 i dålig ställning :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har köpte en peugeot ludix blaster 3rezz: snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Plast skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Plast skit Iaf grejer som inte krånglar ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Snart har min moppe gått 100 mil. Då ska det bli jubileums fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Köpt tirelights till moppen nu... eller köpt... beställt.. så får dom väll... öh.. snart as snyggt e de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Köpt tirelights till moppen nu... eller köpt... beställt.. så får dom väll... öh.. snart as snyggt e de .vad är det? lysande ventilhattar eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .vad är det? lysande ventilhattar eller något? Precis, tror de finns i blinkande version också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 .ok.. har haft massa såna till bilen... oerhört dålig kvalitet är det alltid på dom.. ramlar isär efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts