Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1?

Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15?

Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit...

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1?

Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15?

Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit...

Tror inte det.. där jag tog kortet så ver de flera som inte hade fyllt 15.. Men iof så sket han som hade företaget i vissa lagar.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1?

Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15?

Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit...

Man kan göra teorin och det där innan man fyllt femton sen så får man kortet när man fyllt. Så gjorde de på stället där jag fixade mitt kort och det är inte ett företag som "skiter i vissa lagar" som Gizzyboys (:D) ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra teorin och det där innan man fyllt femton sen så får man kortet när man fyllt. Så gjorde de på stället där jag fixade mitt kort och det är inte ett företag som "skiter i vissa lagar" som Gizzyboys (:ph34r:) ställe.

Ehh.. jag har ingen bensin i moppen.. =/ Pengarna e slut ^_^ Trist att inte kunna köra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh.. jag har ingen bensin i moppen.. =/ Pengarna e slut ^_^ Trist att inte kunna köra

Man tager vad man hader sa mannen som torkade sig i arlset med en sked?

går inte uttrycket så?

iafall. ta vad du har hemma.

allt med en eldlåga- symbol på är bra :ph34r:

(säkerligen inte, gör inte egen bensin, smällare whatever , gör ej sånt. ni som ser upp till mig ^_^ )

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ska lägga in bild på min Zundapp snart... Vissa kasnke såg den för länge sen, då var den blå. Men nu har jag renoverat den för 10000 så nu e den mycket finare :shifty:

Så har jag en Yamaha chappy som jag har precis lackat, klart bild på den kommer okså snart

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...