Add3 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag säger det igen.. det är en del av ramen som bara ska ska stödja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag säger det igen.. det är en del av ramen som bara ska ska stödja. Jo men va kosstar dem? har lust att köpa sånna... dessutom, va heter dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Motorstag har jag för mig, kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1? Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15? Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit... Redigerad 22 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1? Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15? Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit... Tror inte det.. där jag tog kortet så ver de flera som inte hade fyllt 15.. Men iof så sket han som hade företaget i vissa lagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man ha FYLLT 15år för att göra teorin till Förarbevis för Eu-Moped Klass 1? Man kan väl göra teorin och det, så får man kortet när man fyller 15? Tycker att det är bättre att göra det jobbiga nu på sommarn, eftersom sen är det ju skola och sånt shit... Man kan göra teorin och det där innan man fyllt femton sen så får man kortet när man fyllt. Så gjorde de på stället där jag fixade mitt kort och det är inte ett företag som "skiter i vissa lagar" som Gizzyboys () ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Motorstag har jag för mig, kan ha fel Tror du har fel, för hittar inget med det namnet, nån annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Idag så fick jag äntligen tillbaka mopeden efter den har varit på service och diverse andra reparationer pga vältning på släpet påväg dit. Nu har jag en höger bakblinkers också, det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man kan göra teorin och det där innan man fyllt femton sen så får man kortet när man fyllt. Så gjorde de på stället där jag fixade mitt kort och det är inte ett företag som "skiter i vissa lagar" som Gizzyboys () ställe. http://www.hamsterpaj.net/images/smilies/no.gif Ehh.. jag har ingen bensin i moppen.. =/ Pengarna e slut Trist att inte kunna köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 http://www.hamsterpaj.net/images/smilies/no.gif Ehh.. jag har ingen bensin i moppen.. =/ Pengarna e slut Trist att inte kunna köra Tändvätska + planteringsjord + omrörning i stor kittel = Kul körning ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ehh.. jag har ingen bensin i moppen.. =/ Pengarna e slut Trist att inte kunna köra Man tager vad man hader sa mannen som torkade sig i arlset med en sked? går inte uttrycket så? iafall. ta vad du har hemma. allt med en eldlåga- symbol på är bra (säkerligen inte, gör inte egen bensin, smällare whatever , gör ej sånt. ni som ser upp till mig ) Redigerad 23 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja, idag fyller man 15, köra moppe som fan blir det i sommar. 20 liter färdigblandad soppa till min Cresent Compact var ju inte en dålig present! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hörni, nu får ni väl ta och skriva nåt Lägger upp en fin sommarbild på min. http://web.telia.com/~u22505348/sott.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Ska lägga in bild på min Zundapp snart... Vissa kasnke såg den för länge sen, då var den blå. Men nu har jag renoverat den för 10000 så nu e den mycket finare Så har jag en Yamaha chappy som jag har precis lackat, klart bild på den kommer okså snart Redigerad 6 juli, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Curly: +Fin skog +Bra väder +Dalarna -Stänka -Blinkers -Backspeglar Redigerad 6 juli, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Curly: +Fin skog +Bra väder +Dalarna -Stänka -Blinkers -Backspeglar Backspegel, har bara vänster Jag är för lat för att kapa stänkan och flytta in baklyktan, kom och gör det åt mig. Blinkers är bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 DT är snyggare, skönare och går bättre. DT är skit, kopplingen är skit, alla motorer är sönder trimmade. Alla behandlar nästan dom som crossar.. ush ush Nu menar jag dom från 96 och neråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 DT är skit, kopplingen är skit, alla motorer är sönder trimmade. Alla behandlar nästan dom som crossar.. ush ush Nu menar jag dom från 96 och neråt Menar du inte -97? Nya DT:n kom -98. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Gjordes inga dt -97. (har jag hört) Fråga Whak om det där cörly. Redigerad 6 juli, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Får väll posta en bild på min skönhet då har precis fått hem den från reperationen . den e ass go å köra ingen specielt bra kvalitet på bilden den e tagen me en SE f500i edit: bilden blev lite stor :"> Redigerad 6 juli, 2005 av Matte.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts