Topp3 Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Moppe: Gilera Runner Årsmodell: Inte f*n vet jag. Färg: Röd/Svart H.U.H: Ingen aning... har knappt kört den, men farsan har väl fått upp den rätt högt. Övrigt: Syrrans moppe än så länge, men snart är den min!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 Tynad? Nån som vet en bra sida med reparations-delar? /behöver en helt ny koppling... :'( hehe den är hårt körd!!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Ja, det är den , men det blir inget hårt arbete eftersom det bara är till att byta kopplings-lammelerna.... tror jag, får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Fan vad jag längtar till min 15 års dag, då ska jag köpa en moppe av scooter modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Curly man kan köra innan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Curly man kan köra innan!! Lär skrapa ihop lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Jag vill ha tillbaka min gammla MT50.. Den va maxtrimmad kan man säga.. 70cc, 24,5mm förgasare, 6-läppars membran, effekt toplock, trimkrök, trimljuddämpare, 1 extra växel.. Maxade 130km/h.. Men, som allt annat så går det sönder.. Just i det här fallet så skar den typ 4 kolvar sen så gick hela motorjävlen sönder.. alla drev o skit i hela motorn sprack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Oh shit! Polaren min Hade en Mt5 -89 Med Jamarcol 65cc , 24mm förgasare , 4 läppars reed ventil, Trim dämpare(Jamarcol) Trim topplock, Effekt böj! Maxade 110 fan va den gick bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Min granne har en MT50, men det är hennes storasyster än så länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Curly man kan köra innan!! Precis, se på mig, curly, jag fyller moppe i december.... Fy f*n, jag kör inte en meter till som den är nu, nu har kopplingslammelerna verkligen pajat, man måste ha upp den i varv för att få i friläge och sån skit, låser vissa växlar... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Någon som vill köpa en Aprilia sr 50 Ditech, kan även tänka mig byta mot nån. M.v.h Victor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Någon som vill köpa en Aprilia sr 50 Ditech, kan även tänka mig byta mot nån. M.v.h Victor Om man vill sälja något så skriver man pris! Förhoppningsvis så börjar jag köra före 15 års dagen, blir ju svårt att få tag på moppe sen i oktober, eller? Då ska jag köpa en scoter, dock 30 moppe för jag orkar inte ta förarbevis och det blir lite för dyrt, dock så finns det ju trim Edit: Jag hörde en i skolan som pratade om sin moppe som gjorde 180km/h, undra om det är sant. Jävlar vad det skulle gå då! Redigerad 14 april, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) det kan vara sant, jag har blivit ebjuden att köra en moppe som i 165km/h! men jag var bara 13 och kunde int köra moppe då..., moppen var en honda mb-5 EDIT: jag kanske inte behöver byta lammelerna eftersom den går lite bättre nu... dvs, den låser inte på växlar och sånt Redigerad 14 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 (redigerad) Om man vill sälja något så skriver man pris! Förhoppningsvis så börjar jag köra före 15 års dagen, blir ju svårt att få tag på moppe sen i oktober, eller? Då ska jag köpa en scoter, dock 30 moppe för jag orkar inte ta förarbevis och det blir lite för dyrt, dock så finns det ju trim Edit: Jag hörde en i skolan som pratade om sin moppe som gjorde 180km/h, undra om det är sant. Jävlar vad det skulle gå då! att ta körkortet var otroligt lätt tyckte jag..! allafall i Osby.. tror att jag ska ta körkort där om jag bor kvar här då.. dom ville verkligen att man skulle klara det.. i det slutgiltiga ''provet'' så klarade man det inte första gången så gick man igenom svaren, läraren sa vilka som var rätt och vilka som var fel sen fick man göra om det.. så höll de på tills man klara de. . Redigerad 14 april, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 att ta körkortet var otroligt lätt tyckte jag..! allafall i Osby.. tror att jag ska ta körkort där om jag bor kvar här då.. dom ville verkligen att man skulle klara det.. i det slutgiltiga ''provet'' så klarade man det inte första gången så gick man igenom svaren, läraren sa vilka som var rätt sen fick man göra om det.. så höll de på tills man klara de. . Då sticker jag ditt och tar körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Då sticker jag ditt och tar körkort hehe.. destutom så ingick frukost, godis och lunch (valfri pizza me läsk) otroligt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 hehe.. destutom så ingick frukost, godis och lunch (valfri pizza me läsk) otroligt bra.. Du, har du ett extra rum i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 2 bilder när jag stegrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 Liten film när jag stegrar Länk (Högerklicka Spara Mål Som) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2004 (redigerad) Du, har du ett extra rum i huset? hehe.. jodå.. de är bara att komma över.. edit: de är jävligt svårt att stegra med min moppe.. de går men jag kan bara hålla mig uppe i typ 1 sec.. den är ju så jävla stor! Redigerad 15 april, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts