Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 1650 mil?! Det är inte lite det Men den kanske är väldigt välskött. Äsch, precis inkörd Polarens Honda X8R-S -99 rullar snart över på 2000 mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Det är en Derbi atlantis wave... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Haha en eftermiddag när jag var på väg hem, så kör jag med öppet visir, då fick jag nått på kinden så jag stänger visiret och fan då är det en humla inne i hjälmen som susar omkring därinne jag stannar och typ slänger av hjälmen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Va tror ni om man köper en Toppkåpa till yamaha dt och sätter över lyset på en fs1? tänkt på det faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Va tror ni om man köper en Toppkåpa till yamaha dt och sätter över lyset på en fs1? tänkt på det faktist Sälj Fs1an och köp en dt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Sälj Fs1an och köp en dt istället Men ja... diggar DT's mera men vafan.. diggar ju in fs1 oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men ja... diggar DT's mera men vafan.. diggar ju in fs1 oxo Byt den mot en DT då Förresten, har du tagit några bilder på fisettan än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Byt den mot en DT då Förresten, har du tagit några bilder på fisettan än? Har tagit 2, men får inte ut dem ut kameran, ingen skiuva är funnen Föresten mår jag lite bajs me min fs1:a för jag blir typ mobbad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har tagit 2, men får inte ut dem ut kameran, ingen skiuva är funnen Föresten mår jag lite bajs me min fs1:a för jag blir typ mobbad.. Okej, trist att höra. Men byt fisettan mot en DT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Okej, trist att höra. Men byt fisettan mot en DT! Varför ska jag den? fisettor är skönare att åka på , men dt's är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför ska jag den? fisettor är skönare att åka på , men dt's är snyggare DT är snyggare, skönare och går bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ojojoj. Asfint väder idag, har åkt moppe hela dagen. Vi har filmat också, Sagan om ringen parodi. Och där har var i moppar istället för hästar. Ganska kul Har säkert åkt 8 mil sammanlagt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ojojoj. Asfint väder idag, har åkt moppe hela dagen. Vi har filmat också, Sagan om ringen parodi. Och där har var i moppar istället för hästar. Ganska kul Har säkert åkt 8 mil sammanlagt idag. Tänk på växthuseffekten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tänk på växthuseffekten. :'( Vad menar du? Nu fick du mig jävligt förvirrad här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad menar du? Nu fick du mig jävligt förvirrad här Han menar nog att du inte ska åka så mycket. Mopederna är ju trots allt den största orsaken till den ökande växthuseffekten Azore: Vad hade du för moped? Har tänkt fråga det ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Azore: Vad hade du för moped? Har tänkt fråga det ett tag Min första moppe var en Honda MT50 -92 Efter den var det tänkt att jag skulle köpa en Yamaha DT50, men det blev en Suzuki K50 -91. Den sålde jag efter ett halvår och köpte sedan en Taishan Sport -04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet nån vad Speed Mc är? Som ligger i Örebro, ska bara säga en sak. HANDLA FÖR I HELVETE INTE DÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vet nån vad Speed Mc är? Som ligger i Örebro, ska bara säga en sak. HANDLA FÖR I HELVETE INTE DÄR Varför inte? fick en grön yamaha X350 igår Redigerad 20 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Därför, jag åker dit, köpt en runner, och behövde 2 delar till varitatorn, pekar ut delarna på en sprängskiss, 2 delar, den stackars herren sa ok, han säger delarna kommer senast fredag (vad där lördag veckan innan), vi ringer er, 5½ vecka går, man tänker äntligen, man åker dit,dom beställde fel delar till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet nån vad Speed Mc är? Som ligger i Örebro, ska bara säga en sak. HANDLA FÖR I HELVETE INTE DÄR Vet precis vilket ställe det är. Har aldrig köpt något där och kommer inte göra det heller. Har min lokala mopedhandlare om jag skulle behöva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts