GiZmo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tyckte att CPI'n såg snyggare ut.. om man bortser från det stora märket dvs.. men så är ju 70-80km/h interessant det me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Låter som vettiga priser för de maskinerna. Derbin ger nog mest värde för pengarna. Hur långt har den gått? Gizzyboy: Ser du att det står "orginal" efter? Ingen moped går 70-80 ärliga km/h original Redigerad 9 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Låter som vettiga priser för de maskinerna. Derbin ger nog mest värde för pengarna. Hur långt har den gått? Gizzyboy: Ser du att det står "orginal" efter? Ingen moped går 70-80 ärliga km/h original Vissa moppar är det fel i imoporten på, eftersom dom kommer t.ex. från spanien/italien där det är 70gräns (väll?).. min polares Rejiu Drac gick i 65 orginal (trimmad till 110 med orginal cylinder) Edit: och kalla mig inte gizzyboy Redigerad 9 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Vissa moppar är det fel i imoporten på, eftersom dom kommer t.ex. från spanien/italien där det är 70gräns (väll?).. min polares Rejiu Drac gick i 65 orginal (trimmad till 110 med orginal cylinder) Edit: och kalla mig inte gizzyboy Snackar du mätarfart eller GPS? Edit: Gizzyboy är ju så sött Redigerad 9 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Snackar du mätarfart eller GPS? Edit: Gizzyboy är ju så sött GPS? =/ Mätte den med en bil.. okej.. Gizzyboy kanske är gulligt men jag gillar det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 GPS? =/ Mätte den med en bil.. okej.. Gizzyboy kanske är gulligt men jag gillar det inte... GiZmo quack. Hihi. Har inte orkat åkt moppe på länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) GiZmo quack. Hihi. Har inte orkat åkt moppe på länge nu. Men nu är det ju hur härligt som helst att bara kryssa omkring. Bara åka omkring i t-shirt, mumma! Vad har du för moppeliped? Gizzyboy (): Okej. Redigerad 9 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Snart är epa kortet taget då är det so long moped biatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men nu är det ju hur härligt som helst att bara kryssa omkring. Bara åka omkring i t-shirt, mumma! Vad har du för moppeliped? Gizzyboy (): Okej. Att åka omkring i t-shirt e skönt, men man kan ju knappt göra det för alla jädrans insekter! pKz & Curly: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Att åka omkring i t-shirt e skönt, men man kan ju knappt göra det för alla jädrans insekter! pKz & Curly: På tal om insekter, jag har fått två stycken i ögat, en igår, den andra för några veckor sen. Den som jag fick in igår kom ut direkt men den första var betydligt krångligare. Hade tur att visiret var upp igår då en geting eller nån annan stor smällde på visiret. Dock så har jag inte haft några problem med insekter på kroppen. Gizz...Gizmo: Inte ska du väl bli sur heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Derbin har gått 500mil... "När vi köpte den så gick den lite för fort (ca 80Km/tim). Då fick vi med några vikter till variatorn samt en annan avgaskrök. Jag bytte tillbaka variatorvikterna till original och tänkte att den inte skulle gå så fort men kanske vara lite starkare.. Sanningen är den att den fortfarande går ganska fort. Vill man vara helt laglig kanske man borde sätta dit originalkröken också." vet inte om den går exakt 80 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det låter som ett hyfsat köp. 500 mil på en 01:a är inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 På tal om insekter, jag har fått två stycken i ögat, en igår, den andra för några veckor sen. Den som jag fick in igår kom ut direkt men den första var betydligt krångligare. Hade tur att visiret var upp igår då en geting eller nån annan stor smällde på visiret. Dock så har jag inte haft några problem med insekter på kroppen. Gizz...Gizmo: Inte ska du väl bli sur heller Hehe... fick en insekt i ögat för några veckor sen.. den åkte liksom in "bakom" ögat, så man såg den inte.. den dog inte direkt heller.. den sprattlade.. fan va det kändes läskigt den kom som tur e fram efter ett antal blinkningar.. nån annan som har fått ett bi innanför visiret? Curly: nejdå.. inte sur o sur.. men.. ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Just köpt en Peugeot Speedfight 2 -05 för 21 990 kr!! Fan vad soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nån som vet ungefär hur mkt försäkring kostar på en eu-moped, scooter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nån som vet ungefär hur mkt försäkring kostar på en eu-moped, scooter? Helförsäkring kostar 4000 kronor till min Senda. Det kostar mer i storstäderna, jag bor väl ute på landet enligt försäkringsbolagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 På tal om insekter, jag har fått två stycken i ögat, en igår, den andra för några veckor sen. Den som jag fick in igår kom ut direkt men den första var betydligt krångligare. Hade tur att visiret var upp igår då en geting eller nån annan stor smällde på visiret. Dock så har jag inte haft några problem med insekter på kroppen. Gizz...Gizmo: Inte ska du väl bli sur heller När jag körde igår fick jag på nått sätt en fluga innanför visiret. Asjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 När jag körde igår fick jag på nått sätt en fluga innanför visiret. Asjobbigt Har fått en lite fluga i ögat. Äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men nu är det ju hur härligt som helst att bara kryssa omkring. Bara åka omkring i t-shirt, mumma! Vad har du för moppeliped? Gizzyboy (): Okej. Sån här fast svart. http://195.149.144.113/images/91/91-91981633591.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Idag är det vanligt med EU moppar. "gamla" 30 moppar (klass 2) tillverkas inte längre. De allra flesta moppar efter -02 är klass 1 Är det inte så att alla moppar som är tillverkade efter november 2003 är eu moppar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts