Visa Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Bild tagen för nån vecka sen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Bild tagen för nån vecka sen: Mumma Men ta bort stänkan och flytta in baklyktan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Bild tagen för nån vecka sen: Årsmodell på DTn? vilken jäkla fin pärla du har d'r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 En sån har en på min skola som e är upluggad. Den går som satan men för att han har original förgasaren så krävs det lite varv innan effekten kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska köpa en Peugeot Speedfight 2 Silversport eller Aprilia SR50 ditech -05. Vilken tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Min polare krashade in med sin derbi på mig igår... Det var illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska köpa en Peugeot Speedfight 2 Silversport eller Aprilia SR50 ditech -05. Vilken tycker ni? Ditech für alles! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Årsmodell på DTn? vilken jäkla fin pärla du har d'r -04 Funderar på att köpa crossdäck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska köpa en Peugeot Speedfight 2 Silversport eller Aprilia SR50 ditech -05. Vilken tycker ni? Köp en ditech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska köpa en Peugeot Speedfight 2 Silversport eller Aprilia SR50 ditech -05. Vilken tycker ni? Ditech utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ditech utan tvekan. Varför är ditech så mycekt bättre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Varför är ditech så mycekt bättre då? Ditech har insprutning istället för förgasare, dvs att den går mycket bättre och är drivssäkrare. Har hört av många att Speedfight ska vara väldigt slöa. Tycker dessutom att Ditech är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ditech har insprutning istället för förgasare, dvs att den går mycket bättre och är drivssäkrare. Har hört av många att Speedfight ska vara väldigt slöa. Tycker dessutom att Ditech är snyggare. Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 -04 Funderar på att köpa crossdäck Köpte du moppen ny? Byt inte däck, då tappar ju moppen hela sin charm!! Fast DT:n kan nog passa i crossdäck. Hade sett förjävligt ut om jag hade haft SM-däck till min Rieju RR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Testade kompisens MT5 härom dagen.. gick runt 100-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Testade kompisens MT5 härom dagen.. gick runt 100-110 Lilltrimmad då eller? Antar att han har 100cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Lilltrimmad då eller? Antar att han har 100cc .ingen aning.. gick som fan iaf.. ska fråga på tisdag .. ska kanske köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Håll käften min farsa jobbar på Vägverket! HAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Lilltrimmad då eller? Antar att han har 100cc Min polares MT5:a gjorde 100, och då hade han fortfarande 50 cc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kollade idag på en Yamaha FS1 90 års modell, den var perfekt, inge trasigt och mkt nytt på den och så fick man snygg hjälm på köpet för 6 tusen Köper moppen imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts