Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Liksom... det där var ett skämt Tänkte väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tja ja e 15 och har tagit körkortet ! kan nån hjälpa mig hitta en bra NY Dt ,Båge , eller Scooter som har bra acceleration .. ?? Peace "!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tja ja e 15 och har tagit körkortet ! kan nån hjälpa mig hitta en bra NY Dt ,Båge , eller Scooter som har bra acceleration .. ?? Peace "!" Yamaha DT SM -04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Yamaha DT SM -04 Skulle kolla på en sån men den var redan såld innan jag hann åka dit . Har ju Riejun men det hade vart tuffare med en DT SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tjena! tänkte se om någon kunde hjälpa mig. har en yamaha dt50 som e en ny packning ve växelaxeln men den läcker ändå där ifrån ska de sitta en låsring som håller fast? ska den sitta i nåt spår isåfall? e en äldre dt50 en 91:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tja ja e 15 och har tagit körkortet ! kan nån hjälpa mig hitta en bra NY Dt ,Båge , eller Scooter som har bra acceleration .. ?? Peace "!" Peugeot ludix blaster har bra axx jag har en sån själv och tycker den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Läste idag att åldersgränsen för eu-moppe ska höjas till 16 sen var det nån annat om vanlig moppe också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Läste idag att åldersgränsen för eu-moppe ska höjas till 16 sen var det nån annat om vanlig moppe också 30-moppar får heller inte tillverkas längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) 30-moppar får heller inte tillverkas längre. Och? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,653385,00.html Edit: Häää? Varför har han skattemärke på moppen? Och en annan gullig sak var att de filmade en tung motorcykel i inslaget, de trodde nog att det var en moped. (I tv-inslaget) Redigerad 31 maj, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och? Och vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och vadå? Han skrev om mopedlagar/regler och du verkade skriva om liksom... ja.. men... ja att de inte går att få tag i sverige längre. Det kommer ju alltid finnas gamla mopeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Läst om den nya moppelagen ?. om lagen träder i kraft blir det ny åldersgräns på 16 år till EU-moped, och det räcker inte med förarbevis, utan man måste köra upp och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Han skrev om mopedlagar/reglerOch jag fyllde i med den nya regeln att 30-mopeder inte längre får tillverkas. Läst om den nya moppelagen ?. om lagen träder i kraft blir det ny åldersgräns på 16 år till EU-moped, och det räcker inte med förarbevis, utan man måste köra upp och sånt. Just det vi pratar om Kolla även länken som Curly la upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vah!!! ska dom höja upp till 16 år ... ska dom rösta eller ....men dom som redan har körkort och är 15 kommer dom få köra ?? JÄVLA VÄGVÄRKET ELLER VAD DET NU E !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 så jävla kul.. plockade av bakskärmen sadeln och avgas sysememt på min DT 70cc fy fan va den va grymm ^^ får stå och köra men det gör ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Vah!!! ska dom höja upp till 16 år ... ska dom rösta eller ....men dom som redan har körkort och är 15 kommer dom få köra ?? JÄVLA VÄGVÄRKET ELLER VAD DET NU E !! För oss i den här åldern spelar det nog ingen roll då det står att förslaget antagligen inte kommer att genomföras för än 2008. Och föresten, det heter förarbevis, det är inget jäkla körkort. Azore: Jaså, så du är en liten påfyllare du. Men tillverkas får de väl fortfarande? Bara det att de inte får säljas i Sverige? Redigerad 1 juni, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 men dom som redan har körkort och är 15 kommer dom få köra ?? Självklart, men jag tror nog inte detta kommer drabba denna generations mopedister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Höhö, min moppe, kortet taget idag. http://img212.echo.cx/img212/3047/moppe7ar.jpg Shit vad suddiga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Vah!!! ska dom höja upp till 16 år ... ska dom rösta eller ....men dom som redan har körkort och är 15 kommer dom få köra ?? JÄVLA VÄGVÄRKET ELLER VAD DET NU E !! Håll käften min farsa jobbar på Vägverket! Tror inte det ör dom som vill höjja åldersgränsen. Ful moppe förresten Tiger, rullar den? Redigerad 3 juni, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Håll käften min farsa jobbar på Vägverket! Tror inte det ör dom som vill höjja åldersgränsen. Ful moppe förresten Tiger, rullar den? Den går bra, ja. Sur-Putte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts