Matteus Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 DT är mer gay än en FiS1'a.. Wörd!! FS1:a = Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ser ju bra ut, lite fakta om den? Hmm... Honda MT50 som går typ 55 km/h otrimmat, ska lackas om av honom.,..hm.. ja bra skick 89:a årsmodell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Wörd!! FS1:a = Respekt. Är mopeder respekt? Ännu mindre en Fisetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Oj det var ett tag sen här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Bild_1457.jpg Nåå, vad tycks? /Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Oj det var ett tag sen här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Bild_1457.jpg Nåå, vad tycks? /Tobbe Bor du i segeltorp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Bor du i segeltorp? Nae jag bor i Borås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nae jag bor i Borås Är du säker? borås å segeltorp är ganska likt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Är du säker? borås å segeltorp är ganska likt... Ja klart jag vet vart jag bor hahaha , och kortet är taget i Borås också för den delen Redigerad 29 maj, 2005 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja klart jag vet vart jag bor hahaha , och kortet är taget i Borås också för den delen Jaha. för det ser ut som delicatofabriken .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Haha ne det är en korvfabrik, Onsala korv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Haha ne det är en korvfabrik, Onsala korv... HAAHAH LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Q: Bor du i segeltorp? A: Nae jag bor i Borås Q: Är du säker? A: Ja klart jag vet vart jag bor hahaha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Q: Bor du i segeltorp? A: Nae jag bor i Borås Q: Är du säker? A: Ja klart jag vet vart jag bor hahaha lol Wooopps. borteliborta . men det är alltid bra att vara säker.. bra att du vet var du bor Redigerad 30 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Lol på Lolet. . w00t, nödvändighetsfaktorn var hög på det där inlägget. --- Vet ni nåt hemskt? Min moped har typ punka :'( Jag ska kontakta försäkringsbolaget och se vad de säger. Självrisken blir nog hög :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 . w00t, nödvändighetsfaktorn var hög på det där inlägget. --- Vet ni nåt hemskt? Min moped har typ punka :'( Jag ska kontakta försäkringsbolaget och se vad de säger. Självrisken blir nog hög :'( Hm. har ingen moppe? men det är väll bara laga, som på en vanlig hederil motorfri moped (även kallad cykel) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hm. har ingen moppe? men det är väll bara laga, som på en vanlig hederil motorfri moped (även kallad cykel) ? Kan du ingenting pojk? Det kostar ett par tusen att fixa punka på en moped Men allvarligt då, jag larvade mig bara, ska försöka pumpa i med cykelpumpen och bilventilen och få se om det går i nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Kan du ingenting pojk? Det kostar ett par tusen att fixa punka på en moped Men allvarligt då, jag larvade mig bara, ska försöka pumpa i med cykelpumpen och bilventilen och få se om det går i nånting. Haha okej. ojojoj på min cykel . riktig UBERPUNKA (skulle cykla till en polare som bor ganska nära, kom typ långt å då rammlade gummisakerna på framtäcket av. slangen kanske de heter, . jepp. det gickk åt helvette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Var nyss ute och försökte få i lite luft utan resultat, dock så hittar jag inte något bilmunstycke. Men det hade inte spelat nån roll om jag hade hittat det eller ej, däcket läcker nånstans och det är inte från ventilen. Så nu får de fixa det på 100-milsservicen (mopeden står på 98,9 mil nu). Men jag vet inte heller hur jag ska få den till servicen då det är 4,5 mil härifrån. Blä på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kostar ett par tusen att fixa punka på en moped Neej! Du behöver ju bara en ny slang och kanske ett däck beroende på hur det ser ut.. Visste inte att det fanns så dyra däck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Neej! Du behöver ju bara en ny slang och kanske ett däck beroende på hur det ser ut.. Visste inte att det fanns så dyra däck Liksom... det där var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts