Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

.

w00t, nödvändighetsfaktorn var hög på det där inlägget.

---

Vet ni nåt hemskt? Min moped har typ punka :'( Jag ska kontakta försäkringsbolaget och se vad de säger. Självrisken blir nog hög :'(

Hm. har ingen moppe? men det är väll bara laga, som på en vanlig hederil motorfri moped (även kallad cykel) ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm. har ingen moppe? men det är väll bara laga, som på en vanlig hederil motorfri moped (även kallad cykel) ?

Kan du ingenting pojk? Det kostar ett par tusen att fixa punka på en moped :rolleyes:

Men allvarligt då, jag larvade mig bara, ska försöka pumpa i med cykelpumpen och bilventilen och få se om det går i nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du ingenting pojk? Det kostar ett par tusen att fixa punka på en moped :P

Men allvarligt då, jag larvade mig bara, ska försöka pumpa i med cykelpumpen och bilventilen och få se om det går i nånting.

Haha okej. ojojoj på min cykel . riktig UBERPUNKA (skulle cykla till en polare som bor ganska nära, kom typ långt å då rammlade gummisakerna på framtäcket av. slangen kanske de heter, :P . jepp. det gickk åt helvette :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nyss ute och försökte få i lite luft utan resultat, dock så hittar jag inte något bilmunstycke. Men det hade inte spelat nån roll om jag hade hittat det eller ej, däcket läcker nånstans och det är inte från ventilen. Så nu får de fixa det på 100-milsservicen (mopeden står på 98,9 mil nu). Men jag vet inte heller hur jag ska få den till servicen då det är 4,5 mil härifrån. Blä på allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...