Guest Pååååålsson Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Min K50 är grymm men ful. har gjort 80 me den. meckar varje dag. fan va bra nu är det påsklov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag hatar mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag hatar mopeder. Ditt jävla sär! Då har du inget i denna topic att göra..! ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Ditt jävla sär! Då har du inget i denna topic att göra..! ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!! Lite grinig idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) Jag hatar mopeder. juste fan!! om du är imot mopeder vafan har du här att göra då?? åk på dina rosa rullskridskor istället för att vara här och klaga på mopeder!! Redigerad 5 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 juste fan!! om du är imot mopeder vafan har du här att göra då?? åk på dina rosa rullskridskor istället för att vara här och klaga på mopeder!! klaga inte på rullskriskor, det är fan kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 HAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) klaga inte på rullskriskor, det är fan kul har bara klagat på rosa rullskridskor..jag tror inte att du har sånna eller?!! Redigerad 5 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 ok,ok skit i han nu. Vad går era moppar i, jag tycker vi kan "presentera" dem! Moppen:Puch dakota Årsmodell: -81 (tror jag) Färg:Blå Högsta uppmätta hastighet: 61 km/h Övrigt: saknar "puch-emblemet" på ena sidan tanken, och två repor på samma sida tanken.... öppna stötdämpare (så att man ser fjädern) Så där va! Tveka inte att göra samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 ok,ok skit i han nu. Vad går era moppar i, jag tycker vi kan "presentera" dem! Moppen:Puch dakota Årsmodell: -81 (tror jag) Färg:Blå Högsta uppmätta hastighet: 61 km/h Övrigt: saknar "puch-emblemet" på ena sidan tanken, och två repor på samma sida tanken.... öppna stötdämpare (så att man ser fjädern) Så där va! Tveka inte att göra samma! Model: Yamaha XT -125cc 12,5hk Årsmodel: -83 Färg: Röd, Svart H.U.H: 124 km/h Övrigt: Har en rosa/röd framskärm efter att jag krockade sönder den andra, Nysvetsad ljuddämpare, krossad baklyskåpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) Moppen: Scooter, Sym Shark (2) Årsmodell: -03 Färg:Grå/svart Högsta uppmätta hastighet: 72 km/h Övrigt: Några (många) repor lite överallt.. :/ lite kass stötdämpare där bak... Redigerad 5 april, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 (redigerad) Moppe: Yamaha Aerox Årsmod: 02 Färg: Röd Status: Tynad Går:106km/h Redigerad 5 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Moppe : Honda MB5 Årsmodell : 79 eller nått. Färg : Svart Högsta uppmätta hastighet : 95 km/h Övrigt : Ligger just nu nerplockad i banankartonger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Mopeder i all ära men jag föredrar själv en skön BMW! Inget slår dom bilarna.... Fast de två snyggaste mopederna är helt klart Aprilia RS50 och Motorhispania RX50 Racing (med sin taskiga kvalité) Redigerad 7 april, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Moppe: Cresent Compact Årsmodell: 1972-1974 Färg: Brun Hastighet: Runt 60 km/h Övrigt Saknar hastighetsmätare, för mjuk stötdämpare bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Moppe: Yamaha Aerox Årsmod: 02 Färg: Röd Status: Tynad Går:106km/h Tynad? Nån som vet en bra sida med reparations-delar? /behöver en helt ny koppling... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Moppe: Puch Dakota Årsmodel: Vetehelvete, 70 kanske? Färg: Mörkblå Status: Sleden Gått som snabbast: Typ 50 eller nått... otrimmad o seg.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Moppe: Crescent Compact Årsmodell: runt 70 Färg: Metallic-blå Topphastighet:45 km/h Status: Oljeläcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Jag har ingen moppe men vill ha följande: Moppe: Zündapp KS 50 Årsmodell: 70 - 73 Färg: Blå Topphastighet: 110 km/h Övrigt: Ska inte vara dyr som i helvete som alla Zündapp är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 Fan min moppe: moppe:Suzuki K50 Årsmodell:1979 Färg:Rostig så man ser knappt, den é vinröd Topphastighet:80+ Övrigt:Yamaha Fs1 framgaffel (förra ägaren skulle sätta på skivbroms fram skulle ja gissa). Cockpitt från nån lätt-mc. K50special cylindern (30% mer effekt än vanliga 5,5hkr). 16mm Mikuni Förgasare. Dubbelmembran mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts