bodysnatcher Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 För er som säger att det är onödgit att köpa en supermotard när man ska köra på grusvägar, Vet ni på vad för bana man tävlar på med en Supermotard hoj? Det är en rallycross bana blandat med grus och asfalt, och enligt mig är det skönt att köra en SM hoj på grus och det är otroligt bra grepp när man kör på asfalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 men supermotard går snabbare på vanlig väg Det blir i alla fall bättre komfort och mindre vibrationer med sm-däck, förutsatt att de körs på asfalterad väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Nä nu är det dags att sälja mopeden.. Derbi senda x-treme sm -04 gått 270 mil i skrivande stund.. 26.000 kr i nypris. Nån som vill köpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 3reZZ - har du nån bild på den? och hur mycket ska du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Värd max 21000 enligt mig, Tigerr kolla hans signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Värd max 21000 enligt mig, Tigerr kolla hans signatur. Det är ju bara produktbilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 3reZZ - har du nån bild på den? och hur mycket ska du ha? 21.000 kr hade jag tänkt mig.. bilderna ska jag ta senare idag. för jag är invalid just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 De e skitsegt axx i min speed-fight Nån som vet hur ja kan få moppen å axxa snabbare UTAN att trimma den! vill att den ska axxa snabbare men fortfarande gå i 55-60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 De e skitsegt axx i min speed-fight Nån som vet hur ja kan få moppen å axxa snabbare UTAN att trimma den! vill att den ska axxa snabbare men fortfarande gå i 55-60 Alla motorjusteringar utom byte munstycke räknas som trimning. Om det är nåt fel i den så att den går toksegt så får du väl lämna in den, det kanske är skit i förgasaren eller något liknande. Och Speedfights är segaccelererade original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 3reZZ - är det en supermotard eller vanlig crossmoppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 3reZZ - är det en supermotard eller vanlig crossmoppe? SM = Super motard din nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Säg en bra moppe som inte är så dyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hmmm... Moppen går SKIITSEGT!!! ibland om ja drar på full gas när den står stilla händer inget alls... moppen bara lägger av!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hmmm... Moppen går SKIITSEGT!!! ibland om ja drar på full gas när den står stilla händer inget alls... moppen bara lägger av!! Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Okej. Vad var det där nödvändigt för? Om du kollar upp några poster så har han förklarat vilken moped han har och lite annat. Så ditt inlägg var av total onödig natur. Knasn00b: Skulle tipsa om att du registrerar dig på http://forum.moppenet.com/ och frågar, då det inte finns några direkta scooterfreaks här, förutom Add3 och bodysnatcher som inte är särskilt aktiva. Redigerad 22 maj, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Säg en bra moppe som inte är så dyr! Honda MT50 är en riktigt bra moped till oftast bra pris, blev det inget med mt5:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad var det där nödvändigt för? Om du kollar upp några poster så har han förklarat vilken moped han har och lite annat. Så ditt inlägg var av total onödig natur. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Honda MT50 är en riktigt bra moped till oftast bra pris, blev det inget med mt5:an? Farsan säger att vi ska köpa en lite senare, men jag vet inte. Det är ju ett bra kap, fin och väldigt bra skick. Redigerad 22 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Nu ligger moppen på blocket det suger... Moppen, Derbin Redigerad 22 maj, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Farsan säger att vi ska köpa en lite senare, men jag vet inte. Det är ju ett bra kap, fin och väldigt bra skick. Jo MT5:or är mycket bra mopeder, väldigt slitstarka och pålitliga. Mycket prisvärd tycker jag. För övrigt sålde jag min moppe idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts