kariya Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 En sån ska jag köpa i augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Den där som jag nog ska köpa går i 85 km/hTycker du det är mäktigt? polarens MT5:a gjorde nästan 100 med orginalcylinder. Dom kallas så där jag bor. Okej, men helt utan anledning alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Okej, men helt utan anledning alltså? Det är tragiskt ute på landsbyggden, så fort en kille kör scoot så är han "bög". Så jävla trångsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Tycker du det är mäktigt? polarens MT5:a gjorde nästan 100 med orginalcylinder. Okej, men helt utan anledning alltså? Vet inte varför dom kallas bögpulkor. Många säger det så man gör det själv. WOW vad tufft med 100 Redigerad 19 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska kanske köpa den här istället. Beroende på vad farsan säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det är tragiskt ute på landsbyggden, så fort en kille kör scoot så är han "bög". Så jävla trångsynt. Jajjemän, så är det här på landsbygden där jag bor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jajjemän, så är det här på landsbygden där jag bor också Landsbygden rockar. Inga snutar mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hehe 3reZZ, om det ska va en 125'a så heter dom Rs125 inte Rs50 125! + Att jag har kört moppe sen jag var 13 och torska en vecka innan jag fyllde 15.. Vilken jävla otur är det lätt att torska om man är under 15 och kör moppe ? eller är det bar ovanligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vilken jävla otur är det lätt att torska om man är under 15 och kör moppe ? eller är det bar ovanligt ? Beror nog på var man bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 WOW vad tufft med 100För att vara orginalcylinder så är det tufft ja. Ska kanske köpa den här istället. Beroende på vad farsan säger. Det är ju fortfarande en MT5:a, varför skulle far din säga något då? är det lätt att torska om man är under 15 och kör moppe ? Bara du inte blir stoppad av snuten så torskar du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 En sån ska jag köpa i augusti Bor du i stan? Ska du köra med den inne i stan? Om du bor på landsbygden och ska köra den på grusvägar och så, så borde du inte ha en supermotard, utan en Enduro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Bor du i stan? Ska du köra med den inne i stan? Om du bor på landsbygden och ska köra den på grusvägar och så, så borde du inte ha en supermotard, utan en Enduro. Jag brukar inte köpa moped beroende på hur jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Bor du i stan? Ska du köra med den inne i stan? Om du bor på landsbygden och ska köra den på grusvägar och så, så borde du inte ha en supermotard, utan en Enduro. Var det inte du som tänkte köra med den där scootern på landet innan du köpte Derbin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Var det inte du som tänkte köra med den där scootern på landet innan du köpte Derbin? Jo, jag var ung och dum Känns mycket bättre att köra växlad crossmoppe än scooter faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det är ju fortfarande en MT5:a, varför skulle far din säga något då? Det är beroende på priset! Han pröjsar det mesta av moppen, så jag få se vad han säger ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Mopeder är ganska dyra.. finns det inget sätt att hyra en eller så? jag är 21 år gammal så att köpa en ny känns inte så smart. men det är så kul att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Mopeder är ganska dyra.. finns det inget sätt att hyra en eller så? jag är 21 år gammal så att köpa en ny känns inte så smart. men det är så kul att köra. Ondödigt att hyra när det finns billiga mopeder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 STOR BOKSTAV diarrehampus - aa. det finns billiga. men vill man ha en supermotard moped som är två, tre år gammal så är de ganska dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jo, jag var ung och dum Så mycket yngre var du väl inte när du köpte scootern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Bor du i stan? Ska du köra med den inne i stan? Om du bor på landsbygden och ska köra den på grusvägar och så, så borde du inte ha en supermotard, utan en Enduro. Jo det är klart man ska ha enduro däck om man ska köra mycket i terräng och så, men supermotard går snabbare på vanlig väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts