Visa Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nej, Vespa är en plåtmoppe från 60-talet och ett märke som tillverkar SCOOTRAR Skit samma, Scooter . istheshit Mycke roligare att köra Växlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Skit samma, Mycke roligare att köra Växlat Nej det är inte skitsamma, du säger ju en grej men menar något annat. Verkligen en smaksak. Somliga gillar växlat, andra gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Körde du fotboll på gatan eller? För man verkar ju lite knepig om man glider runt med en scooter på en fotbollsplan. Jag körde på en fotbollsplan o den där idioten skulle väl köra förbi där eller nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har precis gjort EUProvet och fick 33/35. yey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Dåligt soft. satt fjortis tuttar (lampoer som ser ut som knoppar(stora)) under moppen så det lyser rött när jag slår på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Leker snart i staden med min Fs1a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Var ute å körde med min fina Derbi Senda XTreme Enduro -05:a i crossbanan idag, brumbrum. Fina hål man gjorde i marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Var ute å körde med min fina Derbi Senda XTreme Enduro -05:a i crossbanan idag, brumbrum. Fina hål man gjorde i marken Nästan samma som min. Derbi Senda X-Race Enduro 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nästan samma som min. Derbi Senda X-Race Enduro 05 Mahaha, ich bin evil! Fast min var billigare. 14 000 som ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nästan samma som min. Derbi Senda X-Race Enduro 05 Host, host. De heter inte Enduro. Utan bara "R" (Senda R X-treme, tillexempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Mahaha, ich bin evil! Fast min var billigare. 14 000 som ny Hur kom du över den så billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Hur kom du över den så billigt? Det vill du gärna veta va? btw: Om man ska komma upp på bakhjulet, hur gör ni då? Ligger ni på ettan med kopplingen eller kör ni sakta sen gasar och lutar er bakåt? Redigerad 18 maj, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Japp, det skulle jag. Fick nämligen betala 20 500 kr för min Rieju -04. Fast den hade bara gått 80 mil plus att jag fick lås med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Ska nog köpa den här: Redigerad 19 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Skootrar är ena riktiga bögpulkor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska nog köpa den här:MT5:or är en bra moped att börja med. Hade en MT5:a som första-moppe. Skootrar är ena riktiga bögpulkor! Nej då, varför skulle det vara de? Idag har jag försökt att leta reda på en jätteliten bricka som jag ska använda till att höja upp trottelnålen med, men lyckas inte hitta någon i rätt storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Hur mkt bögpulka är inte din mt5 som du ska köpa då? Och bögläppen på mt5:an va inte att leka med . Drar er alla här med min aerox, fast tyvärr så drar jag inte Add3 . Redigerad 19 maj, 2005 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Edit Redigerad 18 augusti, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag har en gul o svart mt5 orginal som gör 45km\h går den å få upp på bak hjulet isåfall hur?? Stegra går med de flesta mopeder, men därimot går det inte att köra på bakhjulet med en orginal MT5:a, men stegra kan du göra, bara varva som en tok och släppa kopplingen så går den upp med ett ryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Den där som jag nog ska köpa går i 85 km/h Nej då, varför skulle det vara de? Dom kallas så där jag bor. Redigerad 19 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts