Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Dom är mycket starka, att dra upp på bak hjulet är ingen match för mig, i allafall inte med en Derbi motor. :P

Och dom klarar branta backar, vad jag vet i allafall. Min är 6 växlad. (w00t)

Edit: Curly, det är sant. :lol:

Hur du tänkt på att dt är en helt vanlig Minarelli AM6 motor på den? Precis sådan som sitter på Drac, Malagutti, Peogeot och nyare Beta RR...

Det enda som skiljer sig åt mellan dom är strypningarna. Om man vill ha ett jävla vrålåk så ska man skaffa sig en äldre Beta RR, dom har KTM motor, det är bara att slänga på cylle rör fögge membran å massa annat från en KTM 65cc... Dom går mycke värre än dom "kittade" 75 kubikarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur du tänkt på att dt är en helt vanlig Minarelli AM6 motor på den? Precis sådan som sitter på Drac, Malagutti, Peogeot och nyare Beta RR...

Det enda som skiljer sig åt mellan dom är strypningarna. Om man vill ha ett jävla vrålåk så ska man skaffa sig en äldre Beta RR, dom har KTM motor, det är bara att slänga på cylle rör fögge membran å massa annat från en KTM 65cc... Dom går mycke värre än dom "kittade" 75 kubikarna.

Derbi har egenutvecklade motorer. Inte AM6:or

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev påkörd av en scooter för en vecka sen ;)

Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder :)

Tjejer kan visst inte köra :huh::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev påkörd av en scooter för en vecka sen ;)

Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder :)

Tjejer kan visst inte köra :huh::P

Är du tungviktare? Hur fan kunda du krasha scootern? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev påkörd av en scooter för en vecka sen ;)

Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder :P

Tjejer kan visst inte köra :huh::P

LOL!

Klantigt fruntimmer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du tungviktare? Hur fan kunda du krasha scootern? :S

Asså den kom typ så att jag fick grepp om styret så jag hjälpte till att krascha den

Weener:

Ja haha hon skrek som fan när hon ramlade sen fick hon rådamp på mig o sa att hon skulle hämta sin farsa, hon är typ 16-17 år också :huh:

Redigerad av m0rd0r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev påkörd av en scooter för en vecka sen :lol:

Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder :wub:

Tjejer kan visst inte köra :P^_^

Körde du fotboll på gatan eller?

För man verkar ju lite knepig om man glider runt med en scooter på en fotbollsplan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...