Pimpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Dom är mycket starka, att dra upp på bak hjulet är ingen match för mig, i allafall inte med en Derbi motor. Och dom klarar branta backar, vad jag vet i allafall. Min är 6 växlad. Edit: Curly, det är sant. Hur du tänkt på att dt är en helt vanlig Minarelli AM6 motor på den? Precis sådan som sitter på Drac, Malagutti, Peogeot och nyare Beta RR... Det enda som skiljer sig åt mellan dom är strypningarna. Om man vill ha ett jävla vrålåk så ska man skaffa sig en äldre Beta RR, dom har KTM motor, det är bara att slänga på cylle rör fögge membran å massa annat från en KTM 65cc... Dom går mycke värre än dom "kittade" 75 kubikarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hur du tänkt på att dt är en helt vanlig Minarelli AM6 motor på den? Precis sådan som sitter på Drac, Malagutti, Peogeot och nyare Beta RR... Det enda som skiljer sig åt mellan dom är strypningarna. Om man vill ha ett jävla vrålåk så ska man skaffa sig en äldre Beta RR, dom har KTM motor, det är bara att slänga på cylle rör fögge membran å massa annat från en KTM 65cc... Dom går mycke värre än dom "kittade" 75 kubikarna. Derbi har egenutvecklade motorer. Inte AM6:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nu har jag en Derbi Senda X-Race. FAN VAD ROLIGT DET ÄR ATT KÖRA VÄXLAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nu har jag en Derbi Senda X-Race. FAN VAD ROLIGT DET ÄR ATT KÖRA VÄXLAT! Grattis, ja där kan man verkligen kalla det att köra växlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nu har jag en Derbi Senda X-Race. FAN VAD ROLIGT DET ÄR ATT KÖRA VÄXLAT! Ja, det är skönare ljud med växlat också. Inte nå jävla entonigt öööööööööööööööööööööööööö som det är med vespor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja, det är skönare ljud med växlat också. Inte nå jävla entonigt öööööööööööööööööööööööööö som det är med vespor. "öööööööööööö" låter det ju även på växlade mopeder när man växlat och kommit upp i fart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja, men ljudet är skönare. Har aldrig gillat vespor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har aldrig gillat vespor! Inte jag heller, därimot gillar jag scootrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Körde fetsladden idag med vespan och helt plötsligt tog det grepp och jag for åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Körde fetsladden idag med vespan och helt plötsligt tog det grepp och jag for åt helvete Hehe, hur gick det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Inte jag heller, därimot gillar jag scootrar. Sak samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Sak samma. Nej, Vespa är en plåtmoppe från 60-talet och ett märke som tillverkar SCOOTRAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ahhh, körde hela dagen igår och ska köra massor idag med. Men jag tappade moppen så att frambromshandtaget gick av, men vi ska köpa nytt sånt idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Blev påkörd av en scooter för en vecka sen Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder Tjejer kan visst inte köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tjejer kan visst inte köra Måste jag säga nåt eller kan jag spöa dig direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Blev påkörd av en scooter för en vecka sen Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder Tjejer kan visst inte köra Är du tungviktare? Hur fan kunda du krasha scootern? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Blev påkörd av en scooter för en vecka sen Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder Tjejer kan visst inte köra LOL! Klantigt fruntimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Är du tungviktare? Hur fan kunda du krasha scootern? :S Asså den kom typ så att jag fick grepp om styret så jag hjälpte till att krascha den Weener: Ja haha hon skrek som fan när hon ramlade sen fick hon rådamp på mig o sa att hon skulle hämta sin farsa, hon är typ 16-17 år också Redigerad 13 maj, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .fruntimmer och motorfordon är ingen bra kombination Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Blev påkörd av en scooter för en vecka sen Jag körde fotboll o gjorde en fint på min kompis, helt plötsligt kommer en scooter o kör på mig från sidan. Men den körde inte snabbt så jag ramlade inte men hela skiten ramlade o tjejen som körde flög av + att hela framkåpan på scootern gick sönder Tjejer kan visst inte köra Körde du fotboll på gatan eller? För man verkar ju lite knepig om man glider runt med en scooter på en fotbollsplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts