leftbehind Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Okej, ska pröva. När man ska ha på dom nya? Bara lite vatten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Okej, ska pröva. När man ska ha på dom nya? Bara lite vatten eller? .jepp, vatten funkar bra.. absolut ingen olja eftersom det inte dunstar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Självklart inte, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Körde moppen för första gången idag. Var skit grym, eller jag var väl hyffsad på att åka efter ett tag. Kul var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Körde moppen för första gången idag. Var skit grym, eller jag var väl hyffsad på att åka efter ett tag. Kul var det iaf Finns första gången jag körde, det var hur kul som helst, ville inte sluta Blir det egen moppe sen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Finns första gången jag körde, det var hur kul som helst, ville inte sluta Blir det egen moppe sen också? Egen? Jag körde min egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Egen? Jag körde min egen Okej, trodde bara du körde moppe för första gången för huvudtaget. Vad är det för moppe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Rieju Drac -04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Okej, nu är det till 100% bestämt. På Onsdag ska vi hämta moppen. Derbi Senda X-Race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Du gör ett bra val. Fick min Derbi för några veckor sen, motorn är kraftig som fan! X-TREME SM Längd mm 1980 Bredd mm 805 Hjulbas 1355 Höjd mm 1132 Vikt kg 91 Motor 49,9 cc 1-cyl, 2-T Kylning Vätska Förgasare mm 14 Tändsystem CDI Smörjsystem Auto Växellåda 6 vxl Startsystem Kick Effekt hk 5 Bränsletank 7 l Broms fram 260 mm skiva Broms bak 180 mm skiva Däck fram 100/70x17” Däck bak 130/70x17” Fjädring fram Hydr. gaffel Ø 36mm 195 mm slaglängd Fjädring bak Monoshock 180 mm sl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Du gör ett bra val. Fick min Derbi för några veckor sen, motorn är kraftig som fan! X-TREME SM Längd mm 1980 Bredd mm 805 Hjulbas 1355 Höjd mm 1132 Vikt kg 91 Motor 49,9 cc 1-cyl, 2-T Kylning Vätska Förgasare mm 14 Tändsystem CDI Smörjsystem Auto Växellåda 6 vxl Startsystem Kick Effekt hk 5 Bränsletank 7 l Broms fram 260 mm skiva Broms bak 180 mm skiva Däck fram 100/70x17” Däck bak 130/70x17” Fjädring fram Hydr. gaffel Ø 36mm 195 mm slaglängd Fjädring bak Monoshock 180 mm sl. Är dom starka? Klarar dom branta backar osv? Hur många växlar har din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Växellåda 6 vxl 6 st, det har väl de flesta nya mopederna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 6 st, det har väl de flesta nya mopederna? Jo, de flesta nya crossmopederna har 6växlad låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Fick min Derbi för några veckor sen, motorn är kraftig som fan! Ha...ha...ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Är dom starka? Klarar dom branta backar osv? Hur många växlar har din? Dom är mycket starka, att dra upp på bak hjulet är ingen match för mig, i allafall inte med en Derbi motor. Och dom klarar branta backar, vad jag vet i allafall. Min är 6 växlad. Edit: Curly, det är sant. Redigerad 7 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Dom är mycket starka, att dra upp på bak hjulet är ingen match för mig, i allafall inte med en Derbi motor. Och dom klarar branta backar, vad jag vet i allafall. Min är 6 växlad. Edit: Curly, det är sant. Lixom, azzå, bah, men guh. Jag vet hur det ligger till, för att så här ser min ut: http://web.telia.com/~u22505348/samling2.jpg Uppförsbackar kan ibland vara ett problem, ischabischa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Polisen mäter inte hastigheten efter din hastighetsmätare. När dom stoppade mig gjorde dom iaf det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 När dom stoppade mig gjorde dom iaf det. Okej, jag har i allafall aldrig varit med om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 .6 växlar på en moped.. snacka om overkill.. iofs har jag 6 växlar på min moped oxå men jag har en 125'a på den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 .6 växlar på en moped.. snacka om overkill.. iofs har jag 6 växlar på min moped oxå men jag har en 125'a på den iaf Hehe, absolut, livet med modern crossmoped består av att växla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts