Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 iofs de dyra som e gjorda av bilar A-traktor med ett annat namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Fan, tja, min polare har köpt en helt ny scooter (kymco vitality). Jag undrar, hur många mil ska man köra så den blir inkörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Fan, tja, min polare har köpt en helt ny scooter (kymco vitality). Jag undrar, hur många mil ska man köra så den blir inkörd? Läs i manualen. Annars är det 50-100 mil. 100 mil är överdrivet, men det är så det står i manualen på min till exempel Redigerad 28 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Läs i manualen. Annars är det 50-100 mil. 100 mil är överdrivet, men det är så det står i manualen på min till exempel Stod 100 mil i min manual också. Visst är det lite onödigt med 100 mils inkörning, men vill man att den ska gå så bra som möjligt så ska man ju köra in den enligt manualen. Man ska också tänka på att aldrig ligga i samma hastighet under inkörningen utan variera ständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vi ska lämna tillbaka Gilera Stalkern nu, det var en krångelmoppe. Med andra ord få pengarna tillbaka. Sen har min farsa nån rabatt på DinHoj så jag tror det blir en sånhär istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vi ska lämna tillbaka Gilera Stalkern nu, det var en krångelmoppe. Med andra ord få pengarna tillbaka. Sen har min farsa nån rabatt på DinHoj så jag tror det blir en sånhär istället. Kan man lämna tillbaka en moped och få pengarna tillbaka vid privatköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Kan man lämna tillbaka en moped och få pengarna tillbaka vid privatköp? Jag köpte den begagnad av min syrras polare, och han var schyst så det gick bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Vi ska lämna tillbaka Gilera Stalkern nu, det var en krångelmoppe. Med andra ord få pengarna tillbaka. Sen har min farsa nån rabatt på DinHoj så jag tror det blir en sånhär istället. Du måste ha lite tålamod med en otrimmad crossmoppe, de kan sega rätt så rejält ibland. Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Du måste ha lite tålamod med en otrimmad crossmoppe, de kan sega rätt så rejält ibland. Jag vet Jag nöjer mig om den går i 45 faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Jag nöjer mig om den går i 45 faktiskt Okeydokey. Ska bara lämna ett litet tips; var själv när du ska lära dig växla och så, det är ett helvete om en massa andra står och stressar en. Var själv mitt på dagen i ljuset så ska du se att du kan allt smärtfritt inom några timmar Om du inte redan kan växla Redigerad 29 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Okeydokey. Ska bara lämna ett litet tips; var själv när du ska lära dig växla och så, det är ett helvete om en massa andra står och stressar en. Var själv mitt på dagen i ljuset så ska du se att du kan allt smärtfritt inom några timmar Jag hade tänkt vara med min storebror. Så får han visa hur man gör, sen ska jag testa själv. Kan tänka mig hur jobbigt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Trimmar du en gång så vill du bara ha mer och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om man trimmar, ryker försäkringen och om jag krockar eller skadar den så blir det inte roligt... Dessutom är 50Km/h helt okej. Man ska inte köra ihjäl sig, vill man ha fort kan man köpa en riktigt cross eller MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Om man trimmar, ryker försäkringen och om jag krockar eller skadar den så blir det inte roligt... Dessutom är 50Km/h helt okej. Man ska inte köra ihjäl sig, vill man ha fort kan man köpa en riktigt cross eller MC. Ja sen när man ska sälja moppen så är det ju inte så smart och skriva att den är trimmad. Jag menar, vem fan vill ha en slutkörd moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Dessutom är 50Km/h helt okej.Tyckte jag också i början.. Man ska inte köra ihjäl sig Man behöver inte köra ihjäl sig bara för att man har en trimmad moppe. Ja sen när man ska sälja moppen så är det ju inte så smart och skriva att den är trimmad. Jag menar, vem fan vill ha en slutkörd moppe? Kan trimma ner? Behöver inte heller vara slutkörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Tyckte jag också i början.. Samma här. Nu vill jag bara åka snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Samma här. Nu vill jag bara åka snabbare. Precis, har man en gång kommit in i trimträsket kommer man inte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 För några veckor sen, så blev min moppe stulen. (Direkt efter snattade någon min brorsas cykel.), Men nu har jag och far åkt och köpt en EUMoppe. Och ja, min moppe & min brorsas cykel var LÅST. Så, Zinde med stort Z du som snattade skitmoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Kan trimma ner? Behöver inte heller vara slutkörd. Jo men jag skulle aldrig köpa en moppe som nån har hållit på att pilla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jo men jag skulle aldrig köpa en moppe som nån har hållit på att pilla med. Tänk om personen fick hjälp av proffs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts