GiZmo Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 får jag skryta om att jag har skrivit 2500 Posts där.. heheh Karatemoffa : om du har joinat forumet vad heter du isåfall? jag har också joinat forumet.. heter GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 jag har också joinat forumet.. heter GiZmo Jag heter Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Snart ska jag köpa ny packning till min cylinder (den mellan kröken och cylindern), nä måste dra nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 jag har också joinat forumet.. heter GiZmo hehe det finns en kille som heter GrovyGizmo me så jag trodde att det var du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jag heter killroy på ditt, add3.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 *suck* måste köpa en ny CDI-box till moppen om det ska funka.. nån på moppenet sa att sym hade honda motorer.. borde man kunna använda en honda cdi-box då? hittar inga till min shark.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jag heter killroy på ditt, add3.... Bra att du joinade Barracuda!! Alla moppe älskare får gärna joina mitt moppeforum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 (redigerad) Tog en bild på min moppe. (farsans Mastodont-MC syns lite också ) EDIT: Laggar lite, här komemr bilden Redigerad 30 mars, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Tog en bild på min moppe. (farsans Mastodont-MC syns lite också ) EDIT: Laggar lite, här komemr bilden Jävlar vilket styre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Jävlar vilket styre ! Har du det fula Originalstyret eller? hatar det så obekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Hehe Miko vad har farsan för Mc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 En sån här fin =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2004 (redigerad) oh, my... shit, va snygg mena jag jag har ett sånt styre som du har föresten, fast mitt går inte så långt upp Det har hänt nåt konstigt med min moppe nu, när man stannar och ska spinna lite så, det går allt att spinna, men sen när man ska åka iväg så börjar den fyrtakta :'( Någon som vet vad detta är eller måste jag byta ut förgasaren? för nåt är fel EDIT:En sak till, mikolan, byt packning till "lådan" Redigerad 2 april, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 oh, my... shit, va snygg mena jag jag har ett sånt styre som du har föresten, fast mitt går inte så långt upp Det har hänt nåt konstigt med min moppe nu, när man stannar och ska spinna lite så, det går allt att spinna, men sen när man ska åka iväg så börjar den fyrtakta :'( Någon som vet vad detta är eller måste jag byta ut förgasaren? för nåt är fel EDIT:En sak till, mikolan, byt packning till "lådan" Om du menar oljeläckaget så har jag aldrig orkat fixa det, har tänkt köpa en packning men det blir aldrig av, men så länge det funkare så är jag glad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 Idag var jag ute med 2 kompisar och körde mer än 6 mil ! Så jävla kuligt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2004 ahhah! var nyss me nårra kompisar och körde på en liten crossbana i skogen.. svårt att köra med en 110kg's scooter.. sen på hem vägen kom jag upp i 72km/h.. snabbaste någonsin... (utan trimm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 Min "lilla" pärla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 (redigerad) VAd är det mitt öga skådar??? är du tillbaka stell?? BTW: hm vad är det där för moppe?? ser lite ut som en 80-tals cross.. Redigerad 4 april, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 f*n va jag längtar tills jag får min moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 VAd är det mitt öga skådar??? är du tillbaka stell?? BTW: hm vad är det där för moppe?? ser lite ut som en 80-tals cross.. Hehe, ja jag är tillbaka.. Och du ser nästintill rätt... Det är en 83års modell.. Yamaha XT -125 4-taktare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts