Curly Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Min DT sm toppar ca 90km/h med en plugg dragen, vilket jag tycker är rätt bra Bullshit. Ingen moppe toppar 90 ärliga med bara pluggen dragen. Man ska inte lita på mätaren, glädjemätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Min DT sm toppar ca 90km/h med en plugg dragen, vilket jag tycker är rätt braJo det är en hygglig fart. De går riktigt bra med enbart pluggen borta de där nyare crossmopparna. Bullshit. Ingen moppe toppar 90 ärliga med bara pluggen dragen. Man ska inte lita på mätaren, glädjemätare. Bullshit? Nej då. 2 polare till mig hade en varsin moped, den ena hade en Yamaha DT av äldre årsmodell med 70 cc, 20 mm förgasare, planad trimtopp och massa annat, den andra hade en Drac med avgaspluggen borta, de gick lika typ, DT:n gjorde över 90 uppmätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Bullshit? Nej då. 2 polare till mig hade en varsin moped, den ena hade en Yamaha DT av äldre årsmodell med 70 cc, 20 mm förgasare, planad trimtopp och massa annat, den andra hade en Drac med avgaspluggen borta, de gick lika typ, DT:n gjorde över 90 uppmätt. Hmpf, kan tänka mig kanske att en Drac gör det. För de är väl kända för att gå bra med bara pluggen dragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hmpf, kan tänka mig kanske att en Drac gör det. För de är väl kända för att gå bra med bara pluggen dragen? Jo iof var det ju en Drac, och ja de är kända för att gå bäst urpluggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Gianelli Pro 6 finns inte till Piaggio-motorer (Runner tillexempel), notera att jag inte är 100% säker Stick up a finger in your ass ( ) Här har du Gianelli röret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Stick up a finger in your ass ( ) Här har du Gianelli röret Kollade bara igenom Scooter-Attacks avdelning för Runnerrör och hittade inget. Därför skrev jag att jag inte var 100% säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hehe , vet. Därför drog ja lite ironi med ditt yoda finger i röven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Men å , scooterattack säljer inga Giannelli produkter you know . www.mohlins.se och duells är återförsäljare av Giannelli produkter i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Men å , scooterattack säljer inga Giannelli produkter you know . www.mohlins.se och duells är återförsäljare av Giannelli produkter i sverige. Sånt orkar väl inte jag hålla reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu står speedfighten å väntar i garaget... Måste bara vänta på förar-beviset! Nån som vet hur lång tid de tar innan de kommer? skrev provet idag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu står speedfighten å väntar i garaget... Måste bara vänta på förar-beviset! Nån som vet hur lång tid de tar innan de kommer? skrev provet idag!! Det går rätt så snabbt. Om jag inte minns fel så borde du ha det den här veckan eller tidigt nästa vecka. Det beror ju också på när de som utbildade dig skickar in pappren till Vägverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nån som vet hur lång tid de tar innan de kommer? skrev provet idag!! 1-2 veckor brukar det oftast ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Brukar busköra med crossen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Aa du verkar vara lite av ett barn me problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Skulle bra gärna ville ha ett skäl till varför du säger att jag har problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Skulle bra gärna ville ha ett skäl till varför du säger att jag har problem! .det finns ett pris på ditt huvud t.ex... Redigerad 26 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bullshit. Ingen moppe toppar 90 ärliga med bara pluggen dragen. Man ska inte lita på mätaren, glädjemätare. Känner några stycken som har likadana moppar som har mätt med bil.. så mätaren stämmer ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nu står speedfighten å väntar i garaget... Måste bara vänta på förar-beviset! Nån som vet hur lång tid de tar innan de kommer? skrev provet idag!! Där jag tog mitt kort... då fick man en lapp som man kunde åka runt med i väntan på kortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 .det finns ett pris på ditt huvud t.ex... Åhh...Hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 22 spänn, man får råd med största glassen nere på pressbyrån! hhe... OT: Snart får jag hem två till cyllar till min K50, ska göra nåt roligt av åtminståne nån av dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts