Visa Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Ska kolla på en Yamaha DT50SM-04 imorrn Dom är riktigt bra.. har en själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gilera: Runner 02: Blindkrök Strypning i kröken Variatorbricka Plugg i insugsgummit (där förgasaren sitter fast) Hur ser variator brickan ut? Pluggen i mitt rör var som en gummi aktig sak mellan hålen, där vare en rejäl täppning, så ja plocka loss den. Blindkröken är borta, och hålet svetsat. Insugsgummit ryker väl imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Dom är riktigt bra.. har en själv.. Han aldrig åka o kolla då den blev såld Men ska kolla på en Rieju Drac RR imorrn istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Körde polarens mrx idag, om nån undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Köpte den moppe idag, ska hämta den imorrn. Orka att man fyller år i Augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Köpte den moppe idag, ska hämta den imorrn. Orka att man fyller år i Augusti Såg ju fin ut, gillar RR:en. Går grymt bra med enbart avgaspluggen borta, en polare hade en RR med avgasplugg borta, den drog nästan jämt med en Yamaha DT50 med 70 cc och massa annat. Glömmer heller aldrig ljudet på den RR:en, lät så likt en maffig cross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Köpte den moppe idag, ska hämta den imorrn. Orka att man fyller år i Augusti Jag vet precis hur du känner dig, jag fyller 15 i år den 12 Augusti. Men det är ingen fara att köra här ute i skogen med min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Beställde det här idag till min Runner Edit: glömde bilden, hehe Kanske köper effekt också. Får väl se. Redigerad 24 april, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Beställde det här idag till min Runner Edit: glömde bilden, hehe Kanske köper effekt också. Får väl se. Fanns en del fina prylar där Jo effektblås måste du ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Japp. Jag är jävligt sugen på det asså. Tipsa om lite fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Beställde det här idag till min Runner Edit: glömde bilden, hehe Kanske köper effekt också. Får väl se. .vad ska du ha pennorna till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .vad ska du ha pennorna till? Kan göra en vild gissning på att de ska användas till att fylla i däckena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .vad ska du ha pennorna till? Rita gubbar på moppen. Ne men de e så kallade däck pennor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 .hmmm.. misstänkte det.. däckpenna är riktigt fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 däckpenna är riktigt fult..Riktigt snyggt. Japp. Jag är jävligt sugen på det asså. Tipsa om lite fina Här finns det en del fina, http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=5:25:1 http://www.mopshop.de/shop/index.php?cat0=...500f77eb7177e1f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Thanks, men helst svensk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Thanks, men helst svensk sida. Okej, då vet jag inga snygga blås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Okej, vet du några bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Köpte den moppe idag, ska hämta den imorrn. Orka att man fyller år i Augusti Sån har jag... fast svart... dom svarta e lätt snyggast.. dom blåa ser så plastiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Okej, vet du några bra dåNix, vet tyvärr inga bra heller. Sån har jag... fast svart... dom svarta e lätt snyggast.. dom blåa ser så plastiga ut Jo de svarta är snygga, jag gillar även orange, de är också snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts