Weener Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Provade du den inte innan du köpte den? Jo, men då körde jag på hel platt gata inne i stan. Jag har den ute i landet/skogen med lite längre backar och så. Den ska klara det, det är inget fel på själva modellen utan det är nått som cepar. Vi ska lämna in den igen, och så ska dom fixa det denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Kanske CDI boxen som stryper? Har du kollat bensilslangen, Luftfilter, Variator å det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Först tänkte jag att det kunde vara något med förgasaren, men sen läste jag att de inte kunde fixa felet, så det måste väl vara något knepigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ska kolla på en Yamaha DT50SM-04 imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ska kolla på en Yamaha DT50SM-04 imorrn Kul Tycker det är en snygg moppe. Det är kul att Yamaha fortsätter med nyare crossmoppar. Synd bara att Honda inte gör någon ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nån som ska med på moppeträffen på lördag kl 18 i Älvsjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nån som ska med på moppeträffen på lördag kl 18 i Älvsjö? Ursäkta, men vart ligger Älvsjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ungefär vid Stockholm om jag inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Älvsjö ligger i sydstockholm. http://maps.eniro.se:80/servlets/se_MapIma...1625542;6574724 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nån som vet vart jag kan få tag i en sprängskiss till en Gilera Runner -00? Det jag behöver veta är, hur variatorn ska sitta, det går som en jämn del på ena sidan, på den andra är ett lock för variator vikterna, nån som vet vilken sida som ska va ut eller in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Sök på minarelli motorer, det sitter ju en sådan om jag inte har fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Sök på minarelli motorer, det sitter ju en sådan om jag inte har fel... Nej, de har en piaggiomotor. Inte så konstig då de ägs av Piaggio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag har löst allt nu, det var nåra saker som fattades, ja har beställt dom. Snart går de o köra, vad kan en Runner göra utan variator ring, och utan plugg? Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jag har löst allt nu, det var nåra saker som fattades, ja har beställt dom. Snart går de o köra, vad kan en Runner göra utan variator ring, och utan plugg? Bild: 190-200 skulle ja gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men var seriös människa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 190-200 skulle ja gissa på. Du glömde att det fortfarande är en 50cc va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 70 km/h kanske den skulle göra urpluggad men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Du glömde att det fortfarande är en 50cc va? Jaha oj, förlåt så mycket Edit: ingen som vill se en bild på crollen min? Redigerad 23 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 I en Gilera Runner -00. Vart sitter alla pluggarna? Går det o se på nån skiss eller äre nån som vet här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Gilera: Runner 02: Blindkrök Strypning i kröken Variatorbricka Plugg i insugsgummit (där förgasaren sitter fast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts