Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bilder från hojjen jag köpte igår Såg lite småkaxig ut i fram. Hade en Honda MT50 -92 som förstamoppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kollade runt på blocket och hittade detta: Här MRX är heta men du skall ha PRO versionen Enda fula med dem är kylarvingarna som ser ut att ha smält och sedan sjunkit neråt! Jag kör en Rieju Drac men skall snart sälja och köpa scooter som skall trimmas direkt Har vart uppe i 100 med dracen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag kör en Rieju Drac men skall snart sälja och köpa scooter som skall trimmas direkt Har vart uppe i 100 med dracen Mätarfart eller GPS/Laser? Det är en sabla skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Mätarfart eller GPS/Laser? Det är en sabla skillnad. Nja, beror på om mätarfarten är uppmätt och ger exakt visning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Nja, beror på om mätarfarten är uppmätt och ger exakt visning. Finns nog ingen mopedhastighetsmätare som visar den riktiga hastigheten Redigerad 18 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Finns nog ingen mopedhastighetsmätare som visar den riktiga hastigheten Var inte så säker, kanske inte exakta hastigheten i tiondelar men bra exakt för att vara på kilometern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Har testat Gilera Stalkern nu, fan vad go den var. Blir väl till att köpa den snart. Edit : Bestämmde precis med mina föreldrar att vi ska köpa den imorgon. JIPPIE! Redigerad 19 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Happ... 1 Vecka kvar tills Speedfighten kommer.. Var nere på teori på körskolan, FAN vilka muppar det va me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har testat Gilera Stalkern nu, fan vad go den var. Blir väl till att köpa den snart. Edit : Bestämmde precis med mina föreldrar att vi ska köpa den imorgon. JIPPIE! Kul! Alltid lika kul att åka och titta på moppar, speciellt att hämta dem La ut min eu moppe på annons idag, dags att bli av med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag har aldrig varit intresserad av moppe förut...men ja fick pröva en idag och blev frälst... Ja, jag är inte 15...än..kommer skaffa en å ha på landet, no cops o trimmad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag har aldrig varit intresserad av moppe förut...men ja fick pröva en idag och blev frälst... Ja, jag är inte 15...än..kommer skaffa en å ha på landet, no cops o trimmad! Vad ska du ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vad ska du ha då? Måste erkänna att jag inte har kollat så mycket, men jag kan återkomma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jaha, då har man en Gilera Stalker då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jaha, då har man en Gilera Stalker då Grattis! Har du några bilder på den nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ja men jag har inte orkat föra in dom i datorn än. Imorgon postar jag dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fuck fuck fuck fuck. Det visade sig att moppen var asklen och hackade när man kom upp i 40 km/h Det var det som var felet innan kille jag köpte den av lämnade in den, men dom hade tydligen inte kunnat laga det. Vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fuck fuck fuck fuck. Det visade sig att moppen var asklen och hackade när man kom upp i 40 km/h Det var det som var felet innan kille jag köpte den av lämnade in den, men dom hade tydligen inte kunnat laga det. Vad kan felet vara? Dra pluggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Fuck fuck fuck fuck. Det visade sig att moppen var asklen och hackade när man kom upp i 40 km/h Det var det som var felet innan kille jag köpte den av lämnade in den, men dom hade tydligen inte kunnat laga det. Vad kan felet vara? Provade du den inte innan du köpte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dra pluggen? Ja men den har inte vart såhär innan. Den har varit stark och gått i 45 utan att hacka. När man kör i nerförsbackar går den i 45 men hackar då som om den inte fick nån bensin. När man kör i uppförsbackar går den typ i 10-15-20 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Dra pluggen? Den ska inte hacka med pluggen kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts