SpokPlumpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Min moppe blev snodd av kvarterets pervo. Tror att han väntar på att jag ska komma och hämta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 .hehe.. 3vligt är man från Trollhättan så... hehe.. edit: lyssnat massor på filmen och jag tycker det låter mer som "kontakt" än "köntakt".. men men... jag bör ju ha samma dialekt som min bror så det är väl svårt att höra... Ok, det låter ju lite annorlunda som här i Norrköping så är man en äkta Östgöte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Min moppe blev snodd av kvarterets pervo. Tror att han väntar på att jag ska komma och hämta den. Om du vet vem han är, varför inte ringa polisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Köpte idag en Honda MT50! Hihi, det är trimmad med 65cc och 20mm förgasare plus effektrör. Aj, det är snabb som räven. Men var nära att bli tagen av polisen idag Åkte fort därifrån Lägger upp bild imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Wei 15000 views Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Wow. Moppetråden har växt till sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Köpte idag en Honda MT50! Hihi, det är trimmad med 65cc och 20mm förgasare plus effektrör. Aj, det är snabb som räven. Men var nära att bli tagen av polisen idag Åkte fort därifrån Lägger upp bild imorrn MT50:or är riktigt bra mopeder. Vad gör din med det trimmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har en tjeckisk Stella, den som säger att den inte äger får sina bollar uppätna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har en tjeckisk Stella, den som säger att den inte äger får sina bollar uppätna. Vet en person som inte kommer ha något emot den, iallafall inte namnet! Kanske en bild för oss som inte minns hur en sådan ser ut, om du har kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Vet en person som inte kommer ha något emot den, iallafall inte namnet! Kanske en bild för oss som inte minns hur en sådan ser ut, om du har kamera? Nepp, sorry. Och destutom så är den hoss farsan. Kan försöka leta reda på en bild. edit: Hittade bild, men den ser inte ut så. bild Redigerad 17 april, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 MT50:or är riktigt bra mopeder. Vad gör din med det trimmet? Ca 75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag har en Rieju Drac RR Sport Edition som är från 2003, den toppar 85 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag har en Rieju Drac RR Sport Edition som är från 2003, den toppar 85 km/h. Har du någon bild på den? Ska nog också köpa en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Imorgon ska jag testa Stalkern. Skoj skoj skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Imorgon ska jag testa Stalkern. Skoj skoj skoj! Kul! Vilken ska du välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag gillar inte vespa (scooter) eftersom dom inte har några växlar (fjolligt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag har en Rieju Drac RR Sport Edition som är från 2003, den toppar 85 km/h. =D=D=D=D=D har ja me... vilken färg? min e svart klart snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kollade runt på blocket och hittade detta: Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag gillar inte vespa (scooter) eftersom dom inte har några växlar (fjolligt ) Skulle se muppigt ut med växlar på en scooter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bilder från hojjen jag köpte igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts