Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Hmm funderar på om jag ska skaffa en vanliga EU-moppe eller en Fyrhjuling.

De vore ju tufft med en fyrhjuling men man e ju sugen på en vanlig moppe oxå!

Någon som har en fyrhjuling?

Tycker du ska skaffa vanlig eu-moppe.

Visst kan väl en fyrhjuling vara rätt kul för stunden men man tröttnar lätt, iallafall jag. Har ingen men har kört ett antal gånger, är det tumgas blir det jobbigt och på de flesta modellerna är ibland växlarna jobbiga att få i. Men bor man en bit ut i skogen och kanske vill köra lite i skogen så är det ju inga fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du ska skaffa vanlig eu-moppe.

Visst kan väl en fyrhjuling vara rätt kul för stunden men man tröttnar lätt, iallafall jag. Har ingen men har kört ett antal gånger, är det tumgas blir det jobbigt och på de flesta modellerna är ibland växlarna jobbiga att få i. Men bor man en bit ut i skogen och kanske vill köra lite i skogen så är det ju inga fel.

Det lutar nog att det blir en vanlig EU. Kom på att jag nog inte har någon plats att förvara en fyrhjuling på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart. annars är de ju ingen översakning

Och under den döljer sig den mest fantasstiska elbilen nånsin.

Först en röd liten bil med eldflammor på, en fet spoiler därbak, metallic fälgar, en fet kofångare, Pulserande blå neon. Feta subwoofer i bakluckan.

ojojoj viket vrålåk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moppar är för glada fjortisar som försöker vara coola. Stå där med en mekanisk cykel som går i 40.

BAH

Eller 90-100 km/h om man trimmar som många gör nuförtiden. Eller 50-55 som alla original EU-moppar gör.

Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel.

Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller 90-100 km/h om man trimmar som många gör nuförtiden. Eller 50-55 som alla original EU-moppar gör.

Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel.

Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans

W0rd!

Jag rokar inte cykla till skolan längre! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel.

Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans

Blev bara tvungen att säga W0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.lol diggar eran dialek "Köntakt" nej inte "Kontakt" :rolleyes:

.hehe.. 3vligt :teehee: är man från Trollhättan så... hehe..

edit: lyssnat massor på filmen och jag tycker det låter mer som "kontakt" än "köntakt".. men men... jag bör ju ha samma dialekt som min bror så det är väl svårt att höra...

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...