Curly Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad jag hört ska looxorn ha årets bästa acc. Eller om det var Ludic (?) Det är Ludix. Looxor är en moppe som är riktad mot tjejer och vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det är Ludix. Looxor är en moppe som är riktad mot tjejer och vuxna. Aha, då bangar jag den. Vill inte ha någon tjejmoped En helsvart Gilera Stalker däremot är riktigt manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ludix är ju en lite udda vespa tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Aha, då bangar jag den. Vill inte ha någon tjejmoped En helsvart Gilera Stalker däremot är riktigt manligt. Mjaa... det finns manligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hmm funderar på om jag ska skaffa en vanliga EU-moppe eller en Fyrhjuling. De vore ju tufft med en fyrhjuling men man e ju sugen på en vanlig moppe oxå! Någon som har en fyrhjuling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hmm funderar på om jag ska skaffa en vanliga EU-moppe eller en Fyrhjuling. De vore ju tufft med en fyrhjuling men man e ju sugen på en vanlig moppe oxå! Någon som har en fyrhjuling? Tycker du ska skaffa vanlig eu-moppe. Visst kan väl en fyrhjuling vara rätt kul för stunden men man tröttnar lätt, iallafall jag. Har ingen men har kört ett antal gånger, är det tumgas blir det jobbigt och på de flesta modellerna är ibland växlarna jobbiga att få i. Men bor man en bit ut i skogen och kanske vill köra lite i skogen så är det ju inga fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tycker du ska skaffa vanlig eu-moppe. Visst kan väl en fyrhjuling vara rätt kul för stunden men man tröttnar lätt, iallafall jag. Har ingen men har kört ett antal gånger, är det tumgas blir det jobbigt och på de flesta modellerna är ibland växlarna jobbiga att få i. Men bor man en bit ut i skogen och kanske vill köra lite i skogen så är det ju inga fel. Det lutar nog att det blir en vanlig EU. Kom på att jag nog inte har någon plats att förvara en fyrhjuling på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 SOm man kan läsa på dom 2 tidigare sidorna så bytte jag min moppe mot 2 sämmlor när jag var full. Blev sugen på att köpa en elbil en röd liten trevlig sak som rullar fram på gatorna, med elmotor respekt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag längtar tills jag fyller 15 Fan vad kul det är att köra moppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag längtar tills jag vaknar upp en morgon och det står en insalgen elbil på uppfarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag längtar tills jag vaknar upp en morgon och det står en insalgen elbil på uppfarten Måste den vara inslagen? Det blir jävligt mycket papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Självklart. annars är de ju ingen översakning Och under den döljer sig den mest fantasstiska elbilen nånsin. Först en röd liten bil med eldflammor på, en fet spoiler därbak, metallic fälgar, en fet kofångare, Pulserande blå neon. Feta subwoofer i bakluckan. ojojoj viket vrålåk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 .på tal om cp-groda... brorsan köpte en (till) Shopper förut elstart och automat fina grejjer det... edit: en dålig film oxå: http://dump.nasabox.net/dump/shopper.wmv .lol diggar eran dialek "Köntakt" nej inte "Kontakt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Moppe är för bönder.... (Va bara tvungen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Moppar är för glada fjortisar som försöker vara coola. Stå där med en mekanisk cykel som går i 40. BAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Moppar är för glada fjortisar som försöker vara coola. Stå där med en mekanisk cykel som går i 40. BAH Eller 90-100 km/h om man trimmar som många gör nuförtiden. Eller 50-55 som alla original EU-moppar gör. Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel. Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Eller 90-100 km/h om man trimmar som många gör nuförtiden. Eller 50-55 som alla original EU-moppar gör. Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel. Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans W0rd! Jag rokar inte cykla till skolan längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Mopeden är mer än ett nöjesfordon också, mycket praktiskt om man ska åka och köpa nåt tillexempel. Notera även att denna tråd är för de som är intresserade av mopeder och inte såna som vill klaga på mopedister, så ta din attityd nån annanstans Blev bara tvungen att säga W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Moppar är för glada fjortisar som försöker vara coola. Stå där med en mekanisk cykel som går i 40. BAH Man blir väl inte coolare för att man har moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) .lol diggar eran dialek "Köntakt" nej inte "Kontakt" .hehe.. 3vligt är man från Trollhättan så... hehe.. edit: lyssnat massor på filmen och jag tycker det låter mer som "kontakt" än "köntakt".. men men... jag bör ju ha samma dialekt som min bror så det är väl svårt att höra... Redigerad 16 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts