Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Zoomer är en fyrtaktare. Fast den är naken så känns den ganska plastig. Pagstan är fyrtaktare även den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Bild på Honda zoomer Fan vad ful Visserligen verkar det roligare att köra den än Pagasta Minin men.. Du behöver ju inte gå efter utseende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Skaffa en äldre moppe för 5000 och sälj den om 5 år för 15000... (gäller ej Jawa, Caio eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Skaffa en äldre moppe för 5000 och sälj den om 5 år för 15000... (gäller ej Jawa, Caio eller liknande) Inte alltid så lätt, mopeder brukar inte gå upp 10k på 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Inte alltid så lätt, mopeder brukar inte gå upp 10k på 5 år. Vissa kommer göra det faktiskt, Zündap, Casal, Kreidler t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fick min moppe idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fick min moppe idag Vad för någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag bytte min moppe mot 12 sämmlor när jag var full :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Jag bytte min moppe mot 12 sämmlor när jag var full :'( O folk undrar varför ja aldrig dricker... Here ya all got the answer Vad va de för moppe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Vissa kommer göra det faktiskt, Zündap, Casal, Kreidler t.ex. Svårt att tro. De går säkert upp men inte 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) O folk undrar varför ja aldrig dricker... Here ya all got the answer Vad va de för moppe då? Den var röd, hade 2 hjul, styre.. mm. Redigerad 12 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Ok, då kan vi utesluta Cp-groda, Partner, Permobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) .på tal om cp-groda... brorsan köpte en (till) Shopper förut elstart och automat fina grejjer det... edit: en dålig film oxå: http://dump.nasabox.net/dump/shopper.wmv Redigerad 13 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad för någon? En Peugeot vivacity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad sägs om den lilla skönheten då? http://www.baotian.nu/bilder/BT50-Retro.gif http://www.baotian.nu/bt-retro.php Får den nästa vecka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad sägs om den lilla skönheten då? http://www.baotian.nu/bilder/BT50-Retro.gif http://www.baotian.nu/bt-retro.php Får den nästa vecka =) Nej jag gillar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Fan vad jag längtar till fredag. Ska provköra Stalkern då, sen jag ska bestämma mig om det blir Gilera Stalkern eller Peugoet Looxorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vad jag hört ska looxorn ha årets bästa acc. Eller om det var Ludic (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag bytte min moppe mot 12 sämmlor när jag var full :'( AHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Det där var bannemej det roligaste idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 De håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts