StellHell Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .4-takt = fjolligt.. bara prylbögar kör 4-takt.. 2-takt = bra grejjer.. LoL! 2takt: WIIIIIIIIIIIIIE (växla) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIE (växla) osv.osv.osv.. 4takt: WROOOOOOOOM (växla) WROOOOOOOOOM (växla) osv.osv.osv.. 4takt både låter och går som en man. 2takt låter och går som en skrikig tonåring i målbrottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Vad jag vet så finns det ingen växlad 4-taktsmoped i Sverige. Alla 4-taktsmopeder som importeras till Sverige är SKIT (tror det bara finns ett undantag; Honda Zoomer). Ta bara Viking (finns 138 namn till) till exempel. Bara skräp, går sönder en gång i kvarten osv. Notera att jag INTE talar om större 4-taktsmotorer Redigerad 6 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Riktiga män kör 4-takt! 4-takt låter bra mycket skönare än några jäkla getingar som snart skär ihop av ivrigt läte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Honda monkey bike också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag har funderat på att köpa den senaste moppen från vileda. Den skall vist sopa golvet bättre än alla andra moppar.. Men den kostar väl typ 50 spänn, så de e ju i dyraste laget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag har funderat på att köpa den senaste moppen från vileda. Den skall vist sopa golvet bättre än alla andra moppar.. Men den kostar väl typ 50 spänn, så de e ju i dyraste laget... 50 spänn? Det var billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tror han menade 50 000 ?? Har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska ta Speedfightehen eller Viva-Cityn! (Tips någon??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tror han menade 50 000 ?? Nej jag menade 50:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tror han menade 50 000 ?? Nej, han försöker vara rolig pågrund av topicens namn "Moppar". Har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska ta Speedfightehen eller Viva-Cityn! (Tips någon??) Vivacity är en ren tjejmoppe, ta Speedfighten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Nej jag menade 50:- Men det är fortfarande väldigt billigt för en mopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Nej, han försöker vara rolig pågrund av topicens namn "Moppar". Jag försöker inte. Jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag försöker inte. Jag är. Ha ha, det håller jag med om. fattade inte först, men nu så, när alla blir ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag försöker inte. Jag är. Nej, inte ett dugg då skämtet har dragits flertalet gånger i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 2 takt låter mkt skönare än 4 takt. 4takt's crossar låter helt sjukt ruttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 2 takt låter mkt skönare än 4 takt. 4takt's crossar låter helt sjukt ruttet. Står hellre och lyssnar på en 4-takts cross än en geting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag kör hellre med en arbetstakt på varje varv än en arbetstakt varannat varv när det gäller moppar, annars blir det nog alltid fyrtakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Åh, igår åkte jag moppe för tredje gången i mitt liv, det är så jävla roligt, jag testkörde ett eventuellt köp. Nån Peugout-scooter, tror inte jag ska köpa den, ska testa Gilera Stalkern också. På fredag skulle den vara klar från reparationen. LÄNGTAR IHJÄL MIG, Förövrigt kan jag säga att Peugoten jag körde igår gick i 60 och var jävligt rolig att köra, roligt att köra upp i skogen med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu säljer jag snart iväg min tredje moppe, men någon ny blir det inte än på ett tag då det är bil som gäller, men efter några år med körkort så kommer jag säkert skaffa några moppar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, inte ett dugg då skämtet har dragits flertalet gånger i den här tråden. Men stick iväg och plocka Luke Skywalker på hans matsäck jävla gnatkärring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ett lite videoklipp på min polares f.d Yamaha DT50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts