Tigerr Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) .. kom på att det antagligen skulle kännas lite slött. bättre att köpa mc. Redigerad 4 april, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Vad fan är det med alla? Det är inget fel på scooters, assköna är dom. Den jag ska köpa har bra däck, så den kan man åka i skogen med. Här är en bild på den. Redigerad 4 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Dom nya ciao har väl hastighets mätare??Nej inte ens de nya har någon hastighetsmätare. Vad fan är det med alla? Det är inget fel på scooters, assköna är dom. Den jag ska köpa har bra däck, så den kan man åka i skogen med. Här är en bild på den. Nej inget fel alls, mycket bättre komfort. Någon crossmoppe har man knappast nytta av om man inte bor alldeles ute i ödemarken. En polare hade en Gilera Stalker en gång, men bara för att det är bra däck så betyder inte det att den klarar av skogsmark, scootrarnas stötdämparna är alldeles för klena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Jag har en, jag kör i skogen. Jag kör också i skogen Redigerad 4 april, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Nej inte ens de nya har någon hastighetsmätare. Nej inget fel alls, mycket bättre komfort. Någon crossmoppe har man knappast nytta av om man inte bor alldeles ute i ödemarken. En polare hade en Gilera Stalker en gång, men bara för att det är bra däck så betyder inte det att den klarar av skogsmark, scootrarnas stötdämparna är alldeles för klena. Men jag menade inte så, utan jag menade typ på grusvägar osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det finns nog bara två fel på scootrar: 1. Om man krashar så går mycket plast sönder, eller blir väldigt repigt. 2. Det är tråkit med variatordrift (kanske en smaksak). Det endå felet med andra moppar ar att dom är så roliga å köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Men jag menade inte så, utan jag menade typ på grusvägar osv...Trodde du skulle köra ute i trängmark när du nämnde skogen, jag menar, det är ju inte bara i skogen det finns grusvägar. Det finns nog bara två fel på scootrar: 1. Om man krashar så går mycket plast sönder, eller blir väldigt repigt. 2. Det är tråkit med variatordrift (kanske en smaksak). Det endå felet med andra moppar ar att dom är så roliga å köra 1. Inte nödvändigtvis, min polare har kört omkull 2 gånger med sin Honda X8R-S och det blev en liten repa på ena kåpan sammanlagt efter båda smällarna. 2. Skulle vilja se en scooter med kedjedrift Och slutligen, vad man tycker om att köra är iallafall en smaksak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 2. Skulle vilja se en scooter med kedjedrift Ja visst, kolla upp hondas 05or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Har antagligen en NY Speedfight på G!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Någon crossmoppe har man knappast nytta av om man inte bor alldeles ute i ödemarken. Den enda skillnaden på en crossmoppe och en bögpulka e att dom ser annorlunda ut... båda e ju moppar... o crossmoppar e mycke snyggare... bögpulkor ser så tjejiga ut... så.. förklara va du menar me att man inte har nån nytta för en crossmoppe förutom om man bor i ödemarken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Den enda skillnaden på en crossmoppe och en bögpulka e att dom ser annorlunda ut... båda e ju moppar... o crossmoppar e mycke snyggare... bögpulkor ser så tjejiga ut... så.. förklara va du menar me att man inte har nån nytta för en crossmoppe förutom om man bor i ödemarken? Bor man ute i ödemarken så kan en crossmoppe vara bra då det ofta är dåliga vägar.. så.. förklara nu varför scootrar är tjejiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Är det en Aprilia SR50 Ditech så tycker jag du ska ta den, är ju insprutning och allt i den, den är heller inte speciellt svår att trimma. Jo, men det är ruskigt dyrt om något händer! Det kanske inte är så troligt MEN om det nu skulle hända så kostar det! En rem för 400:- t.ex! Tänk dig då vad delarna som sköter insprutningen kommer gå på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jo, men det är ruskigt dyrt om något händer! Det kanske inte är så troligt MEN om det nu skulle hända så kostar det! En rem för 400:- t.ex! Tänk dig då vad delarna som sköter insprutningen kommer gå på! För det första så är det ju samma rem till vanliga SR50 som till ditechen. Alltså 180 kr, alt en kevlarförstärkt som går på 395 kr. Köper du en hyffsat ny och välhållen så ska det nog inte vara så stora problem med insprutningen etc. Men visst, smakar det så kostar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Yamaha slider blir inte så repig när man ramlar den har ju krashpuckar på sidorna http://www.blocket.se/view/4724552.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ja kör en volvo duett a-traktor här e en bild! en skörnhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Yamaha slider blir inte så repig när man ramlar den har ju krashpuckar på sidornaVarför länkar du till en yamaha dtr? Ja kör en volvo duett a-traktor här e en bild! en skörnhet. Hör kanske inte till en moppetråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nämen ja har ju ingen moppe så va skuule ja skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Varför länkar du till en yamaha dtr? Det är hans. Reklam. Emmet: Ingenting...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nämen ja har ju ingen moppe så va skuule ja skriva? Ingenting? Somsagt en moppetråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 X http://www.choppermoppe.se/mini.asp min framtida moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts