^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 .det mesta går att lösa med migsvets, vinkelslip och tålamod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Du menar säkert Piaggio Ciao, dem är riktigt grymma En av mina polare har en sån. Mm, fast min stavning var ej så het den går i 45, helt ok för en ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Mm, fast min stavning var ej så het den går i 45, helt ok för en ciao Jaha, det är inte dåligt, är den helt orginal i motor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. glädjemätare? Ciao brukar väl inte gå i 45 orginal? Eller den kanske inte var orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är ju bara det att tunn plåt eller alu brukar smälta/krympa om man miggar. Hur lågt man än ställer svetsen. Så en TIG är att rekomendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. glädjemätare? Ciao brukar väl inte gå i 45 orginal? Eller den kanske inte var orginal För det första har dem ingen mätare! Sen går dom i cirka 40 original så sant är vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 För det första har dem ingen mätare! Sen går dom i cirka 40 original så sant är vad det är! Hehe, Caio är en lyxig moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 För det första har dem ingen mätare! Sen går dom i cirka 40 original så sant är vad det är! Polarens Ciao gör ca 50-55. Något måste vara gjort med den men ingenting syns iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hehe, Caio är en lyxig moppe Exakt! Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren. Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn. Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG. Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld.. Eller så kan ni säga någon annan scooter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Exakt! Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren. Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn. Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG. Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld.. Eller så kan ni säga någon annan scooter! Är det en Aprilia SR50 Ditech så tycker jag du ska ta den, är ju insprutning och allt i den, den är heller inte speciellt svår att trimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Exakt! Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren. Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn. Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG. Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld.. Eller så kan ni säga någon annan scooter! Fan skaru med scooter till!? så fult Köp en Beta rr med ktm motorn, dom går rätt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Fan skaru med scooter till!? så fult Köp en Beta rr med ktm motorn, dom går rätt fint Fult? Klart det ska va scooter Nej ingen plastraket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) .köp en riktig Vespa från förr.. om du tvunget vill ha den typen av moped.. dom nya är ju kraftigt gay.. Redigerad 3 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss. Och vad är det för fel på scootrar? Men visst, alla har sina egna åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss. Och vad är det för fel på scootrar? Men visst, alla har sina egna åsikter. Du menar säkert Super Motard, men va fan de där plastraketerna hör ju till skogen.. det är inga fel på scootrar, bra mycke bättre komfort och så. Men när man säger att den nya generationens scooter är gay då vet jag inte längre..VAD är det som gör de så gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss. Jag har en, jag kör i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag har en, jag kör i skogen. Ja, det är ju bra! Det är ju det dom är byggda för, inte att bara köra omkring och stila på vanliga asfaltvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nu pratar ni i nattmössan! plastraket = scoot.. Om ni kollar på en sm & en scoot, vilken har mest plastdelar? Jo, en scoot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nu pratar ni i nattmössan! plastraket = scoot.. Om ni kollar på en sm & en scoot, vilken har mest plastdelar? Jo, en scoot.. Nix, en plastraket är dessa crossmoppar som kommit lite fel som igentligen hör hemma ute i skogen, scooter därimot är symaskin. Varför jämföra just en sm med en scooter? sm har ju inte precis med hur mycket plast den har utan främst för vilka däck den glider på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Dom nya ciao har väl hastighets mätare?? OCh du som skulle köpa scooter, köp en beta ark dom e snygga och lätta att trimma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts