Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Guest Kurby
THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND

Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta.

glädjemätare? >_<

Ciao brukar väl inte gå i 45 orginal?

Eller den kanske inte var orginal -_-

För det första har dem ingen mätare!

Sen går dom i cirka 40 original så sant är vad det är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby
Hehe, Caio är en lyxig moppe -_-

Exakt!

Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren.

Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn.

Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG.

Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är >_<

Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld..

Eller så kan ni säga någon annan scooter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt!

Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren.

Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn.

Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG.

Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är >_<

Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld..

Eller så kan ni säga någon annan scooter!

Är det en Aprilia SR50 Ditech så tycker jag du ska ta den, är ju insprutning och allt i den, den är heller inte speciellt svår att trimma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt!

Jag skulle dock vilja ha några råd på vad för scooter jag ska köpa och använda mig av över denna sommaren.

Jag har haft crossmoped i cirka ett år nu och skall ha scooter över sommarn.

Jag har funderingar på Aprilia SR50, Beta Ark, Malaguti F15, Peugeot Speedfight 2 och Piaggio NRG.

Den ska vara lätt att trimma vilket inte Aprilian är ;)

Spelar ingen roll om den är luft eller vattenkyld..

Eller så kan ni säga någon annan scooter!

Fan skaru med scooter till!? så fult >_<

Köp en Beta rr med ktm motorn, dom går rätt fint -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss.

Och vad är det för fel på scootrar? >_<

Men visst, alla har sina egna åsikter. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss.

Och vad är det för fel på scootrar?  -_-

Men visst, alla har sina egna åsikter. ;)

Du menar säkert Super Motard, men va fan de där plastraketerna hör ju till skogen.. det är inga fel på scootrar, bra mycke bättre komfort och så. Men när man säger att den nya generationens scooter är gay då vet jag inte längre..VAD är det som gör de så gay? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morr, tycker inte om dom som köper nya "crossmoppar" när dom bara använder det för att köra till skolan, kiosken osv. när det är ren asfalt dom kör på! Dom har dom ju bara för att verka tuffa, det finns ju tom. crossmoppar med däck som är som tja, vanliga typ, inga "riktiga" crossdäck, tycker vitsen med crossliknande moppar försvinner då. Så är det iaf i min skola, och dom använder knappast sin crossmoppar på vintern heller, näe, då åker dom buss.

Jag har en, jag kör i skogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu pratar ni i nattmössan! plastraket = scoot..

Om ni kollar på en sm & en scoot, vilken har mest plastdelar? Jo, en scoot..

Nix, en plastraket är dessa crossmoppar som kommit lite fel som igentligen hör hemma ute i skogen, scooter därimot är symaskin.

Varför jämföra just en sm med en scooter? sm har ju inte precis med hur mycket plast den har utan främst för vilka däck den glider på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...