Fireblade Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Köpte min DTR för 10 000 det enda jag behövde byta var dreven och kedjan för dom var skadade.Sen fick man ju finjustera koppling och så för det var inget dragläge på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haha, nu är man kung i Vretet! Det blir folksamling runt mig å min moppe när jag stannar . Sen vill alla att jag ska göra "lakritsar" på parkeringen utanför kyrkan. Sen blir det några bakslangar men jag är inte så bra på det. Drog om tre bilar på raken på en 50 väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haha, nu är man kung i Vretet! Det blir folksamling runt mig å min moppe när jag stannar . Sen vill alla att jag ska göra "lakritsar" på parkeringen utanför kyrkan. Sen blir det några bakslangar men jag är inte så bra på det. Drog om tre bilar på raken på en 50 väg Vad e det för moppe? Fan min kompis fick en yamaha TZR igår sjukt snygg fast ändå lite muppigt att åka runt på en sån i 50 knyck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 .ganska muppigt att åka runt med en enduro/motard-liknande sak i 50km/h oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Börja inte med nåt fånigt moppebråk... igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Suzuki K50, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Haha, nu är man kung i Vretet! Det blir folksamling runt mig å min moppe när jag stannar . Sen vill alla att jag ska göra "lakritsar" på parkeringen utanför kyrkan. Sen blir det några bakslangar men jag är inte så bra på det. Drog om tre bilar på raken på en 50 väg Får man fråga vad det är för moppe som man blir kung med, som bildar folksamling och som drar bilar på 50väg (som är så otroligt svårt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Här är min K50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Här är min K50 Hehe, är det den som det flockas folk runtom? Det tror man verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hehe, är det den som det flockas folk runtom? Det tror man verkligen inte Japp, så är det, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Här är min K50 Och den samlas det folk runt omkring? En aning svårt å tro faktiskt, ser inte alls speciell ut. Får man fråga vad du har för trim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Japp, så är det, tro det eller ej. Jaha ja, vad har "de" andra i Vretet då? Vad för mopeder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ena polaren har en skitskabbig DT, och den andra hade en Dandy. Sen finns det fler, men inga som körde. Förresten var det en tjej jag känner som körde en Beta Ark, men hon var bara till ICA å handlade, sen stack hon. Vretstorp är inte så stort, hör ni kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ena polaren har en skitskabbig DT, och den andra hade en Dandy. Sen finns det fler, men inga som körde. Förresten var det en tjej jag känner som körde en Beta Ark, men hon var bara till ICA å handlade, sen stack hon. Vretstorp är inte så stort, hör ni kanske Vad har du för trim på K50in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 En ganska vässad 5,5:a, större insug, 16,5mm förgasare, dubbelläppad reedventil, topplock med squischband, effektavgas (verkar inte ge nån extre effekt, men låter gött). Kan fixa bild på cyllen, så ni kan gämföra överströmmare med orginalets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 En ganska vässad 5,5:a, större insug, 16,5mm förgasare, dubbelläppad reedventil, topplock med squischband, effektavgas (verkar inte ge nån extre effekt, men låter gött). Kan fixa bild på cyllen, så ni kan gämföra överströmmare med orginalets. Aa gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 En ganska vässad 5,5:a, större insug, 16,5mm förgasare, dubbelläppad reedventil, topplock med squischband, effektavgas (verkar inte ge nån extre effekt, men låter gött). Kan fixa bild på cyllen, så ni kan gämföra överströmmare med orginalets. Okej, vad gör den då? Hade en gång i tiden en K50 jag också, 5½ med större förgasare och större framdrev, gick ju fan inte mycke mer än 50, men det är ju Suzuki också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) effektavgas (verkar inte ge nån extre effekt, men låter gött). .bygg om det så att expansionskammaren börjar direkt vid cyllen som det ska vara.. så bör det göra mer än att låta gôtt.. rensa ur eventuellt skrot inne i exp.kammaren.. Redigerad 1 april, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 .bygg om det så att expansionskammaren börjar direkt vid cyllen som det ska vara.. så bör det göra mer än att låta gôtt.. rensa ur eventuellt skrot inne i exp.kammaren.. Bättre å lämmna in den till Roffe å få (nae, kostar 3500 eller nåt) en perfekt avstämd exp. kammare med allt. Sen blir det en exp. box på insugsidan för å snabba upp gasen, det kyler ju även ner gasen så att den tänder lättare. Ska ladda upp en bild strax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Bättre å lämmna in den till Roffe å få (nae, kostar 3500 eller nåt) en perfekt avstämd exp. kammare med allt. Sen blir det en exp. box på insugsidan för å snabba upp gasen, det kyler ju även ner gasen så att den tänder lättare. Ska ladda upp en bild strax Men vad gör moppen i nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts