^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 .bra att ni kör året runt.. började helt tappa tron på mänskligheten där ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag kör nästan året om. Kör inte när det är slask å lerigt, men lite snö och is är härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Köpa en reiju om 1 vecka typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Du har ett stort fel i den meningen.. Ordet snygg och namnet VivaCity kan man ju inte ha i samma namn... de e ju en scoooooooooter hehe.. ja gillar inte scrootrar.. märks? Bögpulka heter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Tog ut min extremt fula kymco S-line -04 idag. nästan 8 månader sen jag körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag ska köpa moppen snart, han som jag ska köpa den av ska lämna in den på Service imorgon, nått fel på Shawken eller något. Jobbigt, vill ha den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Hehe.. Igår körde jag växlat för första gången... lite skämmit, man e ju 16.. Men men.. de gick bra.. Edit: Nån som vet var man kan skaffa trim till Sym's?.. Har en Sym Shark men delar till en Sym Jet passar nog också.. Dumma moppe.. finns inga trim till den.. :'( Redigerad 29 mars, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag ska köpa moppen snart, han som jag ska köpa den av ska lämna in den på Service imorgon, nått fel på Shawken eller något. Jobbigt, vill ha den nu Shawken? Choke heter det G to the iZmo: Det finns trim till Sym (Jet i alla fall), sett flera som har vanliga trimrör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Annars får du ta fram fil, dremel å gradskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hallå moppepojker tänk på vad ni gör http://snabbstart.com/film/tio-smaa-moppep...r-dr-alban.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hallå moppepojker tänk på vad ni gör http://snabbstart.com/film/tio-smaa-moppep...r-dr-alban.aspx Aru, den är väl nåra år gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Aru, den är väl nåra år gammal Jag vet, men jag ville bara uppmana alla som har moppe att vara försiktiga. Redigerad 30 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nio små moppepojkar, mekar utan måtta. En Meka för mycke, sen var dom bara åtta. Om man ska köra fortare än 50 ska man fan inte köra på grusväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Snart en ny Derbi X-Treme (blå) -05:a .. weub weub http://derbi.nu/grafik/bild_xtremesm.jpg Redigerad 30 mars, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Ska kanske köpa en yamaha slider eller en mh furia. Vill någon köpa min yamaha dtr?10500kr Redigerad 1 april, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Våran mopp är trasig så vi kan inte skura lägenheten för tillfället. Den gick av på mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ska kanske köpa en yamaha slider eller en mh furia. Skulle köpt en Furia fast jag gillar inte dom keffla minarelli motorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Själv tog jag ut moppen för en vecka sedan ungefär.. Fast jag börjar bli lite less på moppe nu funderar på att sälja den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ska kanske köpa en yamaha slider eller en mh furia. Vill någon köpa min yamaha dtr? Ge oss prisexempel, vi har funderat på att köpa en Yamaha DT/DTR länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ge oss prisexempel, vi har funderat på att köpa en Yamaha DT/DTR länge Jag hade en DT för jävligt längesen, köpte den för ca 6000 då, nu har jag ingen aning vad de ligger på (inte så mkt troligtvis), men satsa hellre på en DTR eftersom de förmodligen är i bättre skick än de äldre DT, (fina undantag finnes givetvis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts