Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

Haha fan vad cool !

ärligt jag tyckte den var skitcool :huh:

Hehe kul att du tycker det! ;)

Fast det är kanske är lite väl mjuk fjädring bak, en av mina kompisar (väger typ 60 Kilo) rullade nerför en backe här med den. Då lät det typ "Krack" och så tog det tvärstopp vid slutet av backen, hjulet skrapade i fästena bakskärmen sitter med så dom är lite paj nu! :huh:

Edit: Fixade ett stavfel

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Yamaha DT-94... 70cc Jamercool effekt krök och Efekt ljud dämpare, upp borrad såklart. Lite stark drevad oxå, gör uppåt 100 km/h.

Skit nice! jag köpte den fullt trimmad som den är nu och het ny rennoverad för 4000:- (w00t) iofs endel defekta delar då.. men dom är oviktiga t.ex Tändningslås,Kåpor,Bak broms,Kopplingen är lite fucked up ibland men annars är den fan grymm. Edit: Särskrivning

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

O jag har en Audi Coupe... 2300cc allt orginal. Gör uppåt 205km/h. Iofs lite rost och spricka i bakspoilern. Kopplingen funkar fint men annars är den fan grymm!

... Skämt o sido. Hade en fin fin K50 förut. Gjorde 60km/h med full gas i feeeeeeet nerförsbacke, annars bara 50km/h. (w00t) Men det duger alldeles utmärkt. Man vill inte väcka för stor uppmärksamhet.

Mycket skoj att köra. Nästan roligare än bil tillomed. Ska lite upp nån bild sen på han också om nån är intresserad.

För övrigt lite skoj med moppar som låter så jävla mycket att dom får igång larm på bilar genom att bara köra förbi. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Nu är det väl dags att liva upp den här tråden igen då säsongen har kommit till sverige igen!

Var ute på första åkturen med min mopääd för ungefär en halvtimme sen. Skönt att komma ut och åka igen. En liten sak jag störde mig på är att nån håller på med nåt arbete i en skogsdunge jag tycker om att åka i. Nåja, de finns alltid andra vägar. Tvättade moppen i förrgår och tog några bilder, dock så kan jag inte lägga upp någon då jag inte har någon programvara att förminska bilden med (min vanliga dator har pajjat :rolleyes: )

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det väl dags att liva upp den här tråden igen då säsongen har kommit till sverige igen!

Var ute på första åkturen med min mopääd för ungefär en halvtimme sen. Skönt att komma ut och åka igen. En liten sak jag störde mig på är att nån håller på med nåt arbete i en skogsdunge jag tycker om att åka i. Nåja, de finns alltid andra vägar. Tvättade moppen i förrgår och tog några bilder, dock så kan jag inte lägga upp någon då jag inte har någon programvara att förminska bilden med (min vanliga dator har pajjat :rolleyes: )

:P

MS paint, gimp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...