pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Haha jaså. Då ber jag om ursäkt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) ..tiger bor på gotland, enligt hans profil. tigern hittade på att han hade flyttat 'hem till usa'. många tigrar här. Redigerad 11 februari, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Haha jo. de va så roligt med hans usa besök. höll på att garva ihjäl mig. Men nu tillbaka till moppar gottfolk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Varför ska alla blanda ihop mig med "Tigern"? Jag kanske bör byta namn eller nåt! Men jag kan förstå att folk blandar ihop namnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Tiger - jag tycker att du ska byta. ville egentligen heta tiger här först, eftersom jag är tiger. tycker jag själv iaf.. men det vart upptaget när jag skulle regga mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Har en peugeot vivacity 03 blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men vad tycker ni om min moppe? Ska jag posta den i Dagens LOL istället eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Men vad tycker ni om min moppe? Ska jag posta den i Dagens LOL istället eller? Jag tyckte den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag tyckte den var snygg Kul att nån tycker det! ...Eller är du bara ironisk? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nej, faktiskt inte, den var faktiskt jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Använder cross istället då slipper man ju trimma , dom går ju redan i 90 Honda YZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Blä... det var inget.... Redigerad 12 februari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Använder cross istället då slipper man ju trimma , dom går ju redan i 90 Honda YZ Jag stör mig på din enorma signatur, ta bort grisjäveln. Annars gör nån av moderaterna det och du får en varning på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Använder cross istället då slipper man ju trimma , dom går ju redan i 90 Honda YZ Honda YZ ? finns inga såna, dom heter Yamaha yz annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Nej, faktiskt inte, den var faktiskt jävligt cool. Tack! Kanske kan ta en lite nyare bild på den sen när jag har fått igång och lyckats kört nåt med den! Ska bli kul sen när pappa har tid att hjälpa mig med den så att jag får igång den, har bara rullat nerför en backe med den ännu! PS. Jag FICK den av en som jag känner och då var den redan ombyggd, så kom inte och tro att jag är duktig på sånt! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har en Monark Mini(liknar cresent compact) från 75 orkade inte skaffa en moppe, men min farsa fick den när han laga en bil den går i 45(å det är helt ok för en 30 år gammal moppe) å man kan skjutsa utan problem fast jag kör den typ aldrig till skolan, är bara ute å glider lite med den ibland i området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Får man fråga hur de går i amerika.. eller vart du hade flyttat? Han sa att det var en gammal bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Använder cross istället då slipper man ju trimma , dom går ju redan i 90 Honda YZ Haha!! Honda Yz? Honda Cr eller Yamaha Yz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Han sa att det var en gammal bild Men det är ändå fel person! Jag heter Tiger inte Tigern! Dah! Men återgå till mopparna nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Min moped! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts