Curly Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Snacka inte om du inte vet Stalker är inte alls lättast att stegra med orginal.. Det sitter 2 ringar i variatorn, tar man bort en av dom så är dom lätt att stegra med, annars rent av omöjliga.. däremot är Piaggio Zip eller Typhoon, Peugeot Zenith lätta som fan att stegra med. Crazyboy som har vilselett mig, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Crazyboy som har vilselett mig, förlåt Du är förlåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Scooter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Scooter... Har du Scooter? Vad för nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har ingen egen... syrran har en, som jag får när hon flyttar hemifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vadå för nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Har varit borta från forumet p.g.a andra intressen och tid. Men nu såg jag att ni har åteupplivat tråden . Så det är väl lika brå å lägga upp några bilder på moppen min . http://www.trenzhost.com/files/palle/XPICT0030.JPG http://www.trenzhost.com/files/palle/XPICT0028.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 .fin.. (för att vara japansk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jorå, den var finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Har varit borta från forumet p.g.a andra intressen och tid. Men nu såg jag att ni har åteupplivat tråden . Så det är väl lika brå å lägga upp några bilder på moppen min . http://www.trenzhost.com/files/palle/XPICT0030.JPG http://www.trenzhost.com/files/palle/XPICT0028.JPG Otroligt fräsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Föööörlåt om jag drar upp en "gammal" tråd men men.... Brukar ni köre med era moppar på vintern? Det brukar jag iaf göra, problemet är ju att om det är slask/lera ute så blir den så jäkla smutsig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Föööörlåt om jag drar upp en "gammal" tråd men men.... Brukar ni köre med era moppar på vintern? Det brukar jag iaf göra, problemet är ju att om det är slask/lera ute så blir den så jäkla smutsig.. Självklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 . ja d e klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jadå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Orka åka moppe på vinter.. så satans kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Orka köpa moppe ska ta alla mina moppepengar å brännna dom på sämlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Fan vad jag längtar, i Mars-April ska jag köpa moppe. En Gilera Stalker, min syrras polare säljer den, och den säljer han för 10.000, nyrenoverad. Det är en 2001:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmm, lägger upp en bild på min småflummiga moppe, nåt måste ni ju ha att garva åt (eller vad ni nu tycker om den...) btw så är det en gammal bild och jag kan även meddela att den lite är ombyggd, skitmjuk fjädring bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hmm, lägger upp en bild på min småflummiga moppe, nåt måste ni ju ha att garva åt (eller vad ni nu tycker om den...) btw så är det en gammal bild och jag kan även meddela att den lite är ombyggd, skitmjuk fjädring bak Får man fråga hur de går i amerika.. eller vart du hade flyttat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Får man fråga hur de går i amerika.. eller vart du hade flyttat? Fel person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts