LunCh Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Sitter och funderar på om jag ska köpa en av följande moppeder, vilken ska jag välja? Puch Dakota Yamaha Fs1 Zundapp KS50 Yamaha DT Det lutar åt en Dakota men vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Dakota för *** Dem går att trimma fin-fint, på nåt sätt Haha, nu vet jag ett trimm som är på min moppe, hela insugnings-dämparen är borta (fast inte locket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 En film som jag spelade in med en kompis till mig, vet ej varför det blir grönt men... mmdownload.mpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 en till.. djgd.mpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Kl 16:30 ska jag iväg och köpa en Cresent Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Förra lördagen köpte jag min moppe, en Beta Ark Special Version (Tillverkad i endast 100 ex) Det som är speciellt med den är att den har racingdäck, racingfälgar (svarta) annan färg, Gianelli Effektrör (gör så att den accar som FAAAAN). Min går i ca. 55 km/h vilket är helt ok när den har såpass bra acc. Kolla in bilden, inte så tydlig men...men, den har iofs inte svarta fälgar men det har min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Förra lördagen köpte jag min moppe, en Beta Ark Special Version (Tillverkad i endast 100 ex) Det som är speciellt med den är att den har racingdäck, racingfälgar (svarta) annan färg, Gianelli Effektrör (gör så att den accar som FAAAAN). Min går i ca. 55 km/h vilket är helt ok när den har såpass bra acc. Kolla in bilden, inte så tydlig men...men, den har iofs inte svarta fälgar men det har min! Det där är den första Scootern/Vespan jag har sett som jag tycker är snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 17 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2004 Förra lördagen köpte jag min moppe, en Beta Ark Special Version (Tillverkad i endast 100 ex) Det som är speciellt med den är att den har racingdäck, racingfälgar (svarta) annan färg, Gianelli Effektrör (gör så att den accar som FAAAAN). Min går i ca. 55 km/h vilket är helt ok när den har såpass bra acc. Kolla in bilden, inte så tydlig men...men, den har iofs inte svarta fälgar men det har min! köpte du den begagnad eller ny ?? vad kostade den ?? fett snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Köpte den nästan helt ny, kände honom så vi fick den billigt 18000 kr. Men det finns ju bara 100 ex 3reZZ så jag tror inte du får tag på någon! Här är en snyggare bakgrundsbild som jag har gjort själv där ni kan se detaljerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Är inte det den här? Denna? Eller denna? Eller kanske denna? Om inte, vad heter din då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Det där är den första Scootern/Vespan jag har sett som jag tycker är snygg ! så du tycker inte min är snygg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Joda, den var söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Hur sitter växlarna på en cross igentligen? Skulle vara tufft att äga en yamaha yz80 höghjuling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 SuxX, Nope det är ingen av dom. Det finns ju bara 100 ex så jag har inte sett en enda annan, alla kanske inte finns i Sverige heller (tillverkas i Italien)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Nu ska jag ta min Compact Och bränna iväg till skolan den tar en liten stund o komma igång så får ta och dra nu Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Hur sitter växlarna på en cross igentligen? Skulle vara tufft att äga en yamaha yz80 höghjuling Exakt som på en moppe (vissa inte) 1an ner resten upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jaha du Imorgon ska jag åka till en kompis till mig, han har en puch arizona tror jag, men motorn har "nöppit" för han så han skulle fixa det till imorgon sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 humm.. hur snabbt tror ni att min moppe går om man kapar Blindröret och klipper av en sladd till cdi-boxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tiberius Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 I natt typ 3.00 blev min derbi 03:a stulen i den lilla hålan Hästveda :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts