thotim Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Har kollat lite på mini moppar för runt 4000 :- Dom ger ju ca 50 km/h och har måtten på 120 x 90 cm. Är det något att ha? http://www.blocket.se/view/3577230.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 http://www.blocket.se/view/3555209.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) Curly: Ser ju fin ut ju! Förståndigt av din far att säga åt dig att inte trimma den tycker jag...Köpa? förresten, är moppen inkörd eller? (25-50mil+) Nä, den är inte inkörd, har bara kört 5,5 mil än så länge. Har en äckligt lång inkörningssträcka, fecking 100 mil! Ädditt: La till en sak Redigerad 19 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nä, den är inte inkörd, har bara kört 5,5 mil än så länge. Har en äckligt lång inkörningssträcka, fecking 100 mil! Ädditt: La till en sak när du kör in den hur gör du då ?.. för det där med inkörning är bara en myt tror jag.. visst man kan ta det lungt och inte tokvarva men inte ligga i 30 i 100 mil.. det tar typ ett år men men.. har precis kört 110 mil.. utan nån speciell inkörning.. går runt 50.. med chok 65 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Lämnade in motorn hos Ejfa nu här i jönköping.. de ska bli klart till nästa vecka.. Ganska många som vill ha sina mopeder och motorcyklade lagade och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 när du kör in den hur gör du då ?.. för det där med inkörning är bara en myt tror jag.. visst man kan ta det lungt och inte tokvarva men inte ligga i 30 i 100 mil.. det tar typ ett år men men.. har precis kört 110 mil.. utan nån speciell inkörning.. går runt 50.. med chok 65 Ligger väl inte direkt i 30 Sån stor skillnad med choken ur/i? Häftigt, måste jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Lämnade in motorn hos Ejfa nu här i jönköping.. de ska bli klart till nästa vecka.. Ganska många som vill ha sina mopeder och motorcyklade lagade och sånt. låter bra det Tedfallkv, hoppas den funkar efter lagningen.. har du nån bild på skönheten? Curly: hur funkar det med choken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 hur inkörning ska gå till tvistar dom lärde om... vissa säger att man ska köra försiktigt, inte segdra och allt det vanliga medan vissa säger att man ska köra skiten ur motorn för att delarna ska slita in sig mot varandra så fort som möjligt för att undvika långvarigt slitage i början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 låter bra det Tedfallkv, hoppas den funkar efter lagningen.. har du nån bild på skönheten? Curly: hur funkar det med choken? Hann inte direkt testa igår Kanske testar idag, om jag hinner. Måste plugga till förarbevistjosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Urk! det är grymt jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Ännu en anledning att chacka en veteranare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 eller en 30 moppe från -02? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 lånar denna tråd... vet nån var man kan få tag på ett orginalmunstycke till encarwi a11 förgasare eller nån annan encarwi model? storlek.. vet inte satt 49 under unkörning men den gick sakta me det andra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 (redigerad) 1. Roligare me en veteranare!? 2. Ursäkta men va e en encarwi? 3. thotim.. domdär mopparna får inte köras på väg vad jag vet.. Redigerad 20 oktober, 2004 av SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 1. Roligare me en veteranare!? 2. Ursäkta men va e en encarwi? 3. thotim.. domdär mopparna får inte köras på väg vad jag vet.. encarwi är en förgasare som normalt sitter/satt på ilo eller jlo och hva motorer. men dom satt även på ankerfram motorer som satt i fram city. jag har hittat ställbara men dom kostar 300:- + frakt och ordertjosan söker efter ett fast..alltså ett orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 AY CARAMBAAA!! skaffa just en moppe, känner mig så jävla lycklig BILD!! KLICKA HÄÄÄR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 välkommen till moppevärlden Grötis.. Supersupra: Nä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 välkommen till moppevärlden Grötis.. Supersupra: Nä! Supersupra har aldrig skrivit i den här tråden (vad jag vet) du tänker nog på SuperSwede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 hahaha ojdå.. jo jag menar swede.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 lol hehe.. mjo iaf ja tycker de e roligare o köra gammal veteranare vilket e coolast add3? köra en orginal senda eller en orgianl te.x dakota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 lol hehe.. mjo iaf ja tycker de e roligare o köra gammal veteranare vilket e coolast add3? köra en orginal senda eller en orgianl te.x dakota? okokok du har rätt i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts