Curly Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Wooo, nu är det nästan säkert att det blir en Derbi Senda X-treme Enduro, morsan sa i alla fall imorse att de var bestämt En sån här, fast svart: http://www.derbi.se/bilder/XTR_R/web-popup/XTR_R_azul_3_4izq_72.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 sen ska jag berätta hur du ska styla den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 sen ska jag berätta hur du ska styla den.. Om du ger mig pengarna till det så, visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det ända som e fult på den e kröken... Byt den och dra pluggen i luft burken så går den nog lite finare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 så ska du fixa.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det ända som e fult på den e kröken... Byt den och dra pluggen i luft burken så går den nog lite finare Ska inte trimma Add3: Vi får väl se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 trimma bör man annars dör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) yaay ska få en moppe av min farfar i vår! http://www.nordiaimport.se/bilder/Senda-Devil-1.jpg blir antagligen en av dessa. http://www.nordiaimport.se/bilder/edition/555/555-1.jpg Redigerad 14 oktober, 2004 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ska inte trimma Add3: Vi får väl se uack! du tror att du kommer att villa ha kvar den där moppen efter 2 månader om den är strypt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Dom nya Yamaha DT är hur lätta som helst att trimma. Plocka bara bort brickorna i avgasröret så gör den 100 blås. Tur att man har en farsa som har jobbat på yamaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 80km/h rättare sagt.. sen är det inga brickor utan ett fast svetsat rör i kröken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 uack! du tror att du kommer att villa ha kvar den där moppen efter 2 månader om den är strypt? Hellre ha en strypt moppe än ingen alls Farsan tar moppen ifrån mig om jag trimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hellre ha en strypt moppe än ingen alls Farsan tar moppen ifrån mig om jag trimmar okej, då cyklar jag hellre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 nej det är brickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 80km/h rättare sagt.. sen är det inga brickor utan ett fast svetsat rör i kröken.. Heter det inte blind rör eller något... Kan inte nya trim saker. Funderar på att skaffa en 12hp Cylinder till min moppe... Undrar bara om den klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Heter det inte blind rör eller något... Kan inte nya trim saker. Funderar på att skaffa en 12hp Cylinder till min moppe... Undrar bara om den klarar det Då for du nog byta vevaxeln till en bättre. Samt sjustera kopplingen lite för bästa "grepp" och byta växellådsolja till Pennzoil Dextron III (egentligen automatlådeolja men ger absolut bättre grepp på kopplingen samt bättre för dreven i växellådan än vanliga SAE-15 (eller vad du har). Men den ger bara en 9-10 hästar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 nej det är brickor. inte på min kompis Dt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) har kört utan trimm sen den 24 juli 2003.... 50 km/h.... så de går... (trippmätare på 750km) iof så tycker jag att en scooter som e orginal är acceptabelt men en cross? ajja.. kul att dra crossar iaf.. Redigerad 14 oktober, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 har kört utan trimm sen den 24 juli 2003.... 50 km/h.... så de går... (trippmätare på 750km) iof så tycker jag att en scooter som e orginal är acceptabelt men en cross? ajja.. kul att dra crossar iaf.. Kul å dra plastraketer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 De e ändå roligast o dra alla med en dakota Polarn va ute o körde me sin dakota (toppa runt 70).. smög runt i 25-30.. blir omkörd av en mt som är helt orginal och får pressa sig förbi min kompis.. när han väl lyckats krypa om så retas han me min polare.. då växlar polarn ner ett hack o ger fullt.. han på mt'n har vi aldrig sett till här i munka igen... snacka ägd alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts