Jump to content

Moppetråden!


3reZZ
 Share

Recommended Posts

En gång va jag ute med min flakmoppe (fick ingen på 2 hjul av pappa, han tyckte de va för farligt) iaf en gång när jag va ute å körde så stannade jag vid en korsning och kollade om nån bil kom, då kliade de i håret så jag tog av hjälmen medans moppen va på!!! :D:D lol........ som tur va såg ingen polis mig, snacka om jag hade ångest efter :o men asså nu så tycker jag det är lite häftigt ;)

Prova inte de här bara nu, det kan gå illa!! :rolleyes:

Ska spela vidare nu, vi hörs senare alla GTA-polare!!

skojjar du eller? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång va jag ute med min flakmoppe (fick ingen på 2 hjul av pappa, han tyckte de va för farligt) iaf en gång när jag va ute å körde så stannade jag vid en korsning och kollade om nån bil kom, då kliade de i håret så jag tog av hjälmen medans moppen va på!!! :D:D lol........ som tur va såg ingen polis mig, snacka om jag hade ångest efter :o men asså nu så tycker jag det är lite häftigt ;)

Prova inte de här bara nu, det kan gå illa!! :rolleyes:

Ska spela vidare nu, vi hörs senare alla GTA-polare!!

Hahha fy fan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vadå? det var ju för fan brottsligt det jag gjorde!  (w00t)

jo. men jag tror inte att polisen bryr sig så mycket att du tog av hjälmen och sedan satt på den igen. :P Men jag känner en som har en flakmoppe som åker utan hjälm helatiden. ;) Och det dumma är att han aldrig har åkt fast.

EDIT:

Jag har skjutsat en framför en snut. och snuten brydde sig inte så speciellt mycket. Dom är mest ute efter nyare crossarna. iallafall här i jönköping. min kompis har en Reiju Drac. Snuten är efter han typ hela tiden när han är ute och kör. (Den är trimmad) Min är inte trimmad men därimot. min andra kompis moppe är det. Suzuki K50 har han. Han körde på den med skjuts framför snut. (samtidigt som jag gjorde det. + den låter inte lite. han har tagit bort ljuddämparinsatsen) och snuten sket la i det :) Och sen känner jag en som har blivit tagen 5 gånger med en Suzuki K50 Trimmad. Och polisen lätt han åka iväg. :P och den gör 65-70 :S

Redigerad av Tedfallkv
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång va jag ute med min flakmoppe (fick ingen på 2 hjul av pappa, han tyckte de va för farligt) iaf en gång när jag va ute å körde så stannade jag vid en korsning och kollade om nån bil kom, då kliade de i håret så jag tog av hjälmen medans moppen va på!!! ;):( lol........ som tur va såg ingen polis mig, snacka om jag hade ångest efter :P men asså nu så tycker jag det är lite häftigt :)

Prova inte de här bara nu, det kan gå illa!! (w00t)

Ska spela vidare nu, vi hörs senare alla GTA-polare!!

Är du seriös?! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång va jag ute med min flakmoppe (fick ingen på 2 hjul av pappa, han tyckte de va för farligt) iaf en gång när jag va ute å körde så stannade jag vid en korsning och kollade om nån bil kom, då kliade de i håret så jag tog av hjälmen medans moppen va på!!! :D:D lol........ som tur va såg ingen polis mig, snacka om jag hade ångest efter :huh: men asså nu så tycker jag det är lite häftigt :teehee:

Prova inte de här bara nu, det kan gå illa!! :P

Ska spela vidare nu, vi hörs senare alla GTA-polare!!

vilket skämt! HAHAAHAH!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...